Show simple item record

The Study of the Contract Award in Selected Company

dc.contributor.advisorJurová, Mariecs
dc.contributor.authorFilková, Nicolecs
dc.date.accessioned2019-04-04T04:53:32Z
dc.date.available2019-04-04T04:53:32Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationFILKOVÁ, N. Studie průběhu zakázky vybraným podnikem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.cs
dc.identifier.other92922cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/61415
dc.description.abstractBakalářská práce se zaobírá studiem průběhu zakázky ve společnosti GRD servis, s.r.o., která se zabývá výrobou převážně P.O.S. a P.O.P. produktů neboli produktů pro podporu prodeje. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů, jež s danou problematikou souvisí. V analytické části se zaměřuji na stávající průběh zakázky společnosti vysvětlený na konkrétním případě a následně uvádím nové návrhy pro zlepšení, které by měly vést ke zlepšení průběhu zakázky ve společnosti.cs
dc.description.abstractBachelor thesis deals with the study during the engagement at GRD Service, which manufactures mainly P.O.S. and P.O.P. product or products to promote sales. The theoretical part contains an explanation of terms that relate to this topic. In the analytical part I focus on the current course of the contract explained on the case and then I mention the new proposals for improvement, which should lead to an improvement during the engagement in company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectPrůběh zakázkycs
dc.subjectzakázkacs
dc.subjectprocescs
dc.subjectvýrobacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectProcess of orderen
dc.subjectorderen
dc.subjectprocessen
dc.subjectproductionen
dc.subjectanalysisen
dc.titleStudie průběhu zakázky vybraným podnikemcs
dc.title.alternativeThe Study of the Contract Award in Selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-16cs
dcterms.modified2016-06-22-12:26:22cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid92922en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 04:31:15en
sync.item.modts2020.03.31 02:57:54en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeMolák, Radekcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta – odpovězeno Ing. Josef Veselý, CSc. - "Jak je myšleno popsání dodržování termínů" - odpovězeno Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. - "Dokázali by jste vyjádřit náklady na navrhované řešení?" - odpovězeno Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. - "Jakou metodou jste určila váhy kritérií? " - odpovězeno doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. - "Co se chápe pod pojmem nespolehlivý zákazník a jakým způsobem by jste se vypořádali s takovým zákazníkem?" - částečně odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record