Show simple item record

Analysis of Customer Services in TAMTAM BAR

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírcs
dc.contributor.authorVrabcová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2019-05-17T12:12:15Z
dc.date.available2019-05-17T12:12:15Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationVRABCOVÁ, K. Analýza úrovně služeb v restauračním zařízení TAMTAM BAR [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.cs
dc.identifier.other91495cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/61420
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou služeb poskytovaných restauračním zařízením TAMTAM BAR v Kroměříži. V teoretické části je zpracována především problematika marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na představení firmy a následné zpracování a vyhodnocení analýzy spokojenosti zákazníků, které vede k podání návrhů opatření ke zvýšení úrovně analyzovaných služeb.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with an analysis of customer services provided by TAMTAM BAR restaurant in Kromeriz. In the theoretical part mainly the issues of marketing research and customer satisfactory are processed. The analytical part is focused on the introduction of the company itself, followed by the evaluation and the analysis of customer satisfaction. As the result this in turn leads to proposal of measures for quality level increase of analyzed services.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectserviceen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectquestioningen
dc.subjectevaluationen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza úrovně služeb v restauračním zařízení TAMTAM BARcs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Services in TAMTAM BARen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-17cs
dcterms.modified2016-06-22-12:26:26cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid91495en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.20 09:58:22en
sync.item.modts2019.05.18 20:00:57en
dc.contributor.refereeNováková, Eliškacs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record