• Přenos a zobrazení videa v prohlížeči pro záznam pracovní plochy 

    Svačina, Lukáš
    Cílem práce je navrhnout a realizovat unikátní službu kombinující nejnovější technologie na poli webových aplikací. Služba umožní záznam pracovní plochy s následnou P2P distribucí mezi sledujícími uživateli a to jen za ...
  • Fundamentální analýza numerických dat pro automatický trading 

    Huf, Petr
    Tato práce se zabývá využitím fundamentální analýzy v automatickém obchodování. Technická analýza využívá k predikci ceny hlavně její historické hodnoty a indikátory z této ceny odvozené. Fundamentální analýza naopak využívá ...
  • Mapování vyhledávacích tabulek z jazyka P4 do technologie FPGA 

    Kekely, Michal
    Diplomová práca sa zaoberá návrhom a implementáciou mapovania vyhľadávacích tabuliek jazyka P4 do technológie FPGA. Cieľom práce bolo popísať kľúčové princípy, ktoré je potrebné pochopiť na vytvorenie návrhu samotného ...
  • Algoritmické obchodování na burze s využitím umělých neuronových sítí 

    Chlud, Michal
    Tato diplomová práce se zabývá algoritmickým obchodováním na burze s využitím umělých neuronových sítí. V první částí jsou popsány základní termíny týkající se obchodování na burze a algoritmického obchodování, také je zde ...
  • Optimalizace výkonu VPN v Linuxu 

    Pokorný, Fridolín
    Tato práce se zabývá analýzou stávajících a aktivních VPN řešení,  jejich výkonu a slabých stránek. Výsledkem práce je jaderný modul pro Linux, který implementuje datový přenos pomocí protokolů TLS a DTLS na základě ...
  • Optimalizace velikosti bajtkódu Javy 

    Poncová, Vendula
    Tato práce se zabývá optimalizací bajtkódu jazyka Java zhlediska jeho velikosti. Popisuje virtuální stroj Javy a formát jeho instrukčního souboru a uvádí přehled některých knihoven pro manipulaci sbajtkódem. Spomocí těchto ...
  • Inteligentní autopilot založený na agentně orientovaném programování 

    Burda, Radek
    Práce se zabývá problematikou leteckých soubojů stíhacích letounů. Cílem práce je vytvoření chytrého autopilota s využitím agentního systému, který bude inteligentně provádět bojové manévry a taktiky v běžící simulaci. V ...
  • Internet of Things zařízení s podporou ZigBee a 6LoWPAN 

    Halász, Dávid
    Internet věcí je nejnovější trend v počítačovém průmyslu. I když ještě nebyl zcela jasně definován, jsme již obklopeni různými zařízeními připojenými k internetu. Tato diplomová práce se zaměřuje na nízkonákladová a úsporná ...
  • Odhad hloubky pomocí konvolučních neuronových sítí 

    Ivanecký, Ján
    Táto práca sa zaoberá odhadom hĺbky s použitím konvolučných neurónových sietí. Pre vyriešenie tohto problému je v práci navrhnutý model skladajúci sa z troch častí. Model sa skladá zo siete globálneho kontextu, ktorá ...
  • Optimalizace distribuovaného kolektoru síťových toků 

    Wrona, Jan
    Tato práce se zabývá optimalizací distribuovaného kolektoru informací o IP tocích. V současnosti často využívaným řešením je centralizovaný kolektor, který ale naráží na své výkonnostní limity v prostředí rozsáhlých a ...
  • IDE for SCADA Development at CERN 

    Mareček, Matěj
    Cílem této magisterské práce je navrhnout a implementovat IDE (integrované vývojové prostředí), které zvýší efektivitu a bezpečnost vývoje pro SIMATIC WinCC Open Architecture. Tato práce je založena na výzkumu provedeném ...
  • Systém pro kontinuální integraci projektu k-Wave 

    Nečas, Radek
    Tato práce se zabývá zavedením metodik a nástrojů postupné integrace do reálného projektu k-Wave. Věnuji se především verzi psané v jazyce C/C++ s využitím knihovny OpenMP, která je určená pro běh na superpočítačích. ...
  • Deskové hry na interaktivním stole 

    Svoboda, Petr
    Tato práce se zaměřuje na využití principů hmatatelného uživatelského rozhraní (tangible user interface) a prostorové rozšířené reality (spatial augmented reality) ke hraní deskových her. Za tímto účelem vznikl systém ...
  • Sledování více osob ve videu z jedné kamery 

    Vojvoda, Jakub
    Detekcia a sledovanie viacerých osôb je náročný problém s vysokým aplikačným potenciálom. Náročnosť problému je spôsobená hlavne zložitosťou scény a vysokou variabilitou v artikulácii a vzhľade osôb. Cieľom tejto práce je ...
  • Systém pro sledování trajektorie objektů pohybujících se v prostoru 

    Jakubíček, Patrik
    Tato práce se zabývá systémem pro sledování trajektorie pohybujícího se objektu. Dále také získání doplňujících pohybových dat a jiných informací. Práce je zaměřena na létající objekty. Jsou zde popsány jednotlivé komponenty ...
  • Android aplikace - slovník s příklady 

    Maňák, Libor
    Tato diplomová práce se zabývá popisem vývoje slovníkové aplikace pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace poskytuje uživatelům příklady použití jednotlivých slov a frází v podobě vět, díky kterým může uživatel ...
  • Vkládání vodoznaků do 3D modelů 

    Honzátková, Tereza
    Tato diplomová práce se zabývá vkládáním vodoznaků do 3D modelů, které jsou reprezentovány polygonální sítí. Jejím cílem je zvolit vhodnou metodu na vkládání/extrakci vodoznaku do/z 3D modelů a vytvořit nástroj, který ji ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Kaisler, Vojtěch
    Tato práce se zabývá návrhem a realizací interaktivní stolní deskové hry. Tuto realizaci je možné rozdělit na detekci a projekci. Detekce prováděná infračervenou kamerou slouží ke snímání reakcí hráčů, kteří interagují se ...
  • Prototypování fotografické kompozice pomocí rozšířené reality 

    Salát, Marek
    Hlavním cílem práce je detekce popředí a pozadí v obrazu, anglicky označováno jako image matting, a to s minimálním uživatelským vstupem pomocí trimap. Rozpoznání popředí obrazu je využíváno při kompozici fotografií nebo ...
  • Překlad OpenCL aplikací pro vestavěné systémy 

    Šnobl, Pavel
    Tato diplomová práce se zabývá podporou pro překlad a spouštění programů napsaných pomocí OpenCL frameworku na vestavěných systémech. OpenCL je systém pro programování heterogenních systémů, složených z procesorů, grafických ...