Now showing items 1-20 of 297

  • Obnova hesel dokumentů Microsoft Office s využitím GPU 

    Zobal, Lukáš
    Tato práce se zabývá obnovou hesel dokumentů Microsoft Office rozšířením existujícího nástroje Wrathion. V práci je rozebrána problematika zabezpečení dokumentů, dále moderní metody šifrování a hešování a také základy ...
  • Detekce síťových útoků analýzou informací z hlavičky HTTP 

    Pastuszek, Jakub
    Tato experimentální práce popisuje komunikační protokol HTTP a jeho následná rozšíření. Pomocí monitorování síťových toků je možné získat informace o HTTP komunikaci v podobě IPFIX. Detekce probíhá nad již nasbíranými daty ...
  • Návrh a evaluace uživatelského rozhraní pro vodohospodářský informační systém 

    Vicen, Ondrej
    Bakalárska práca sa zaoberá tvorbou užívateľského rozhrania pre informačný systém čerpacie stanice odpadných vôd v meste Trebišov. V prvej časti práce sú popísané všeobecné metódy návrhu používateľského rozhrania a testovanie ...
  • Využití heuristik při obnově hesel pomocí GPU 

    Gazdík, Peter
    Tato práce se zabývá různými technikami, které umožňují zlepšení procesu obnovy hesel akcelerovaného pomocí GPU. V první části je představen Markovův model a jednoduché regulární výrazy, které umožňují výrazně redukovat ...
  • Nástroj pro podporu vývoje softwarových systémů 

    Hrubý, Daniel
    Nástroj pro podporu vývoje systémů je aplikace sloužící pro usnadnění průběhu vývoje softwarových systémů. Pomocí diagramu užití pomáhá k lepšímu porozumění požadavků od zákazníka, následně s využitím diagramu tříd lze ...
  • Demonstrace indexačního algoritmu kD strom a jeho derivátů 

    Foukal, Tomáš
    Tato práce se zabývá rozborem, návrhem a implementací aplikace pro výuku indexačního algoritmu k-D Strom a jeho derivátů. Dále se zabývá testováním aplikace, popisem jejího použití a příklady nad konkrétními daty. Aplikace ...
  • Zobrazení rozsáhlé scény pomocí stínových map 

    Spišiak, Ján
    Shadow mapovanie je najpoužívanejšia metóda ktorá sa využíva v real-time 3D grafike na tvorbu tieňov v lokálnych osvetlovacích modeloch. Táto práca krok-za-krokom vysvetľuje proces vytvárania shadow máp. Porovnané su metódy ...
  • DPDK nad síťovými kartami COMBO 

    Vido, Matej
    Softvérový aplikačný rámec Data Plane Development Kit poskytuje štandardné rozhranie pre rýchle spracovanie paketov v užívateľskom priestore. DPDK podporuje sieťové zariadenia od viacerých výrobcov a rôzne architektúry. ...
  • Vývoj software pomocí Continuous Delivery 

    Molnár, Dávid
    Tato práce se zabývá vysvětlením zásad Continuous Delivery. Mezi ně patří automatizace nasazování, časté a opakovatelné nasazení, verzování konfigurace aplikace a infrastruktury. Jeho pomocí je možné docílit, aby doručení ...
  • Algoritmus obsluhy virtuální čekárny 

    Mrázek, Patrik
    Tato práce se věnuje problematice virtuálních čekáren, informuje o aktuálně dostupných produktech a programovacích prostředcích, hodnotí je a nabízí řešení nedostatků zjištěných v současném stavu. Výstupem je pak algoritmus ...
  • Informační systém pro správu nemovitostí 

    Fojtík, David
    Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat informační systém pro správu nemovitostí. Tento informační systém bude umožňovat pro konkrétní byty či nemovitosti vedení evidence (ve smyslu servisní knížky). ...
  • Automatizace verifikace řízené pokrytím pro procesory ASIP 

    Badáň, Filip
    Táto práca sa zaoberá návrhom a implementáciou automatizácie verifikácie riadenej pokrytím pomocou genetického algoritmu pre aplikačne špecifické procesory. Cieľom práce je prepojiť verifikačné prostredie podľa metodiky ...
  • Simulátor procesoru s operací násobení 

    Závada, Vladislav
    Tato práce se zabývá numerickou integrací. Nejprve je popsáno numerické řešení diferenciálních rovnic použitím metody Taylorovy řady. Poté jsou popsány jednotlivé varianty integrátorů. V praktické části je popsán návrh ...
  • Umělecké zobrazení scény 

    Benda, Jan
    Cílem této práce je prostudovat vybrané metody nerealistikého uměleckého zobrazení (cell shading, pencil sketch shading, watercolor shading) a napodobit dané techniky při vykreslování objektů ve 3D prostoru s použitím ...
  • Syntaktická analýza a validace datových modelů popsaných jazykem YANG 

    Vican, Pavol
    Administrátori počítačových sietí potrebujú nástroje na konfiguráciu a monitorovanie sieťových zariadení. Z tohto dôvodu bol vytvorený protokol NETCONF, určený na vzdialenú konfiguráciu, a modelovací jazyk YANG, ktorý ...
  • Rozšiřitelný systém pro automatizaci domácností 

    Novák, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem systému, jehož cílem je v projektu inteligentní domácnosti BeeeOn umožnit automatizované zpracování dat získávaných z domácností. Práce popisuje architekturu projektu, do ...
  • Webová aplikace pro vyhledávání panoramat 

    Pospíšil, Miroslav
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit webový front-end, který umožňuje lokalizaci místa na fotografii v horách. Fotografie pro lokalizaci mohou být do aplikace nahrány přímo, nebo mohou být použity fotografie z webové ...
  • Mobilní aplikace pro anotace obrázků 

    Hřebíček, Pavel
    Tato práce se zabývá tvorbou multiplatformní mobilní aplikace pro anotaci obrázků. Teoretická část popisuje specifikaci aplikace, jak z pohledu designu, tak z pohledu funkcionality. V praktické části je rozebrána samotná ...
  • Metody pro obarvení uzlů multigrafu 

    Knotek, Martin
    Tato práce se zabývá algoritmy pro vrcholové barvení a jejich aplikaci na barvení prvků elektrické rozvodné sítě nízkého napětí. Výsledkem práce je program zobrazující průběh barvení pěti implementovaných metod na zvoleném ...
  • Automatizované zpracování provozních záznamů v systému BeeeOn 

    Beňo, Marek
    Práca sa zaoberá spracovaním prevádzkových záznamov zo serverových aplikácií. Architektúra systému bola navrhnutá na základe štúdie dostupných technológií. Implementačná časť popisuje návrh jednotného formátu prevádzkových ...