Physically Based Shading
Physically Based Shading
Abstract
Tato práce se zabývá zobrazováním materiálů v počítačové grafice, za použití metod, vychá- zejících z fyzikálních vlastností těchto materiálů. Jsou zde rozebrány fyzikální principy šíření světla a jeho interakce s objekty. Dále jsou popsané metody pro zobrazování, vycházející z těchto principů, a jejich vhodnost pro implementaci. Tyto metody jsou pak demonstrovány v aplikaci. This thesis deals with imaging of materials in computer graphics, using rendering methods based on physical properties of these materials. Physical principles of light propagation and its interactions with objects are analyzed, several rendering methods based on these principles are described and then analyzed for suitability in implementations. Some of these methods are demonstrated in application.
Keywords
PBS, shadery, real-time, osvětlení, OpenGL, Assimp, Qt, PBS, shaders, real-time, lighting, OpenGL, Assimp, QtLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (místopředseda) doc. Ing. Jiří Jaroš, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2016-06-13Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm výborně (A) .Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/62067Source
MATĚJ, Š. Physically Based Shading [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2016.Collections
- 2016 [297]