Show simple item record

Water Simulation Using GPU

dc.contributor.advisorVaverka, Filipcs
dc.contributor.authorHanzlíček, Jiřícs
dc.date.accessioned2019-04-04T05:13:02Z
dc.date.available2019-04-04T05:13:02Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationHANZLÍČEK, J. Simulace vody na GPU [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2016.cs
dc.identifier.other96411cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/62232
dc.description.abstractCílem této práce je najít vhodný model kapaliny, jehož numerickou simulaci lze realizovat jako interaktivní. Tento požadavek vede na řešení založené na vysoce paralelním algoritmu. Implementace je provedena na procesoru i na grafické kartě tak, aby bylo možné dosáhnout srovnání výpočetního výkonu jednotlivých zařízení na zvoleném modelu.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to find a suitable model of fluids, the numerical simulation of which can be realized as interactive program. This requirement leads to a solution based on highly parallel algorithm. The implementation is built not only for CPU, but also GPU in a way, that allows to compare computational performance of each device on selected model.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectInteraktivní simulacecs
dc.subjectparalelizmuscs
dc.subjectOpenCLcs
dc.subjectGPUcs
dc.subjectSimulace kapalinycs
dc.subjectSmoothed Particle Hydrodynamicscs
dc.subjectInteractive simulationen
dc.subjectparallelismen
dc.subjectOpenCLen
dc.subjectGPUen
dc.subjectFluid simulationen
dc.subjectSmoothed Particle Hydrodynamicsen
dc.titleSimulace vody na GPUcs
dc.title.alternativeWater Simulation Using GPUen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-16cs
dcterms.modified2020-05-10-16:12:31cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačových systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid96411en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 10:09:00en
sync.item.modts2020.06.23 09:47:32en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeJaroš, Jiřícs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Dr. Ing. Petr Hanáček (předseda) doc. Ing. Lukáš Burget, Ph.D. (místopředseda) Ing. Petr Matoušek, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Náhodný generátor - Jedná se o sekvenční nebe paralelní implementaci? Jak je jsou nastaveny seedy? Na obrázku 5.1 porovnáváte implementaci v OpenMP a OpenCL. Čím si vysvětlujete tak výrazné zrychlení OpenCL kódu vůči OpenMP variantě? Proč nebyla OpenCL varianta otestována i na superpočítači Anselm? Jaká je struktura OpenCL kernelů, tedy počty vláken a skupin? Využívají se nějaké pokročilé vlastnosti OpenCL, např. sdílená paměť, konstantní paměť, atd.?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record