• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie firmy YONEX - zavedení nového výrobku na český trh

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
review_95234.html (9.048Kb)
Diplomová práce veřejná.pdf (1.669Mb)
Autor
Navrátilová, Anna
Vedoucí práce
Chlebovský, Vít
Oponent
Urban, Ing Jan
Výsledná známka
C
Alternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/62282
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce je věnována problematice zavedení nového typu sportovních bot značky Yonex na český trh. Práce je rozdělena do více částí. První je především zaměřena na teoretický rozbor standardního postupu zavedení nového produktu na trh, který bývá uváděn v odborných publikacích. Druhá, praktická část analyzuje postup zavedení nového typu bot ve florbalové divizi Yonex na český trh. Třetí, závěrečná část práce je zhodnocení marketingové strategie firmy Yonex a stanovení doporučení, jak připravenou strategii zavedení produktu realizovat. Požadovaným výstupem práce je vyhodnocení analýzy a stanovení již zmíněných doporučení, které mohou proces zavádění nových produktů firmy Yonex zlepšit a popřípadě i celý proces usnadnit.
 
Master's Thesis deals with the launch of a new type of indoor sports shoes Yonex to the Czech market. The thesis is divided into several parts. The first is focused on theoretical analysis of the standard procedure for introducing of new products to the market which we are able to find in professional publications. The second, practical part analyses the introduction procedure of new indoor shoes in new floorball division of Yonex Company to the Czech market. The third, final part of this thesis includes evaluation of Yonex Floorball marketing strategy and recommendations for implementation and improvement for the launch procedure. The required outcome of this work is evaluation of the analysis and set a few mentioned recommendations, which can improve the launch process of the new floorball division of Yonex and simplify the process for the future.
 
URI
http://hdl.handle.net/11012/62282
Zdrojový dokument
NAVRÁTILOVÁ, A. Návrh marketingové strategie firmy YONEX - zavedení nového výrobku na český trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Kolekce
  • 2016 [516]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV