Show simple item record

Train wash

dc.contributor.advisorBarnat, Jancs
dc.contributor.authorUher, Michalcs
dc.date.accessioned2020-03-11T08:14:47Z
dc.date.available2020-03-11T08:14:47Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationUHER, M. Myčka pro vlaky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.cs
dc.identifier.other97718cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/62727
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce myčky na vlaky. Objekt je umístěn v průmyslové zóně obce Lípa nacházejícího se nedaleko krajského města Zlína. Objekt má půdorysný tvar 8 x 96 m. Je rozdělen na dva dilatační celky po 48 m. Výška hřebene střechy dosahuje 10,71 m. Základním nosným prvkem je ocelový rám kloubové spojený ve vrcholu se sloupy vetknutými do základu. Na rámu jsou uloženy ocelové vaznice, na kterých leží střešní plášť. Prostorovou tuhost zajišťují příčná stěnová a střešní ztužidla. Mycí rám má vlastní nosnou konstrukci. Nevyvozuje tedy žádné účinky na navrhovanou konstrukci. Na čelních stěnách se nacházejí z obou stran vrata. Zpracován byl statický výpočet hlavních nosných prvků včetně detailů a výkresová dokumentace.cs
dc.description.abstractIn my bachelor thesis, I present a design and an evaluation of a bearing steel structure of a train wash. It is located in the industrial zone of Lípa, a village located near Zlín. With a floorplan of 8 meters x 96 meters , it is divided into two dilatation units of 48 meters. The roof ridge is 10.71 meters high. Its basic bearing element is a steel frame connected by joints with the columns anchored in the foundations. The frame holds a steel rooftree, upon which the roof lies. Its spatial stiffness is ensured by a transverse wall and roof stiffeners. The washing frame has its own bearing structure so it in now way affects the designed structure at all. Each of the two front walls has a gate in it. A statistical calculation of the main bearing elements, including details and a drawing documentation, is included.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavebnícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMyčka na vlakycs
dc.subjectdilatační celekcs
dc.subjectocelový rámcs
dc.subjectpříčná ztužidlacs
dc.subjectTrainwashen
dc.subjectdilatation uniten
dc.subjectsteel frameen
dc.subjecttransverse stiffenersen
dc.titleMyčka pro vlakycs
dc.title.alternativeTrain washen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-15cs
dcterms.modified2016-08-01-14:58:07cs
thesis.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. Ústav kovových a dřevěných konstrukcícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid97718en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.08 13:03:59en
sync.item.modts2021.11.08 12:28:29en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta stavebnícs
dc.contributor.refereeBajer, Miroslavcs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeecs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStavební inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record