Marketingové procesy ve stavebnictví
Marketing processes in the construction industry
Abstract
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace. The purpose of this bachelor thesis called „Marketing strategies in civil engineering“ is to follow and describe the instruments of marketing communication in particular company. Then it deals with the assesment of their current state and with a plan of its optimization.
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, stavební podnik, stavební trh, marketingová analýza, zákazníci, marketingový výzkum., Marketing, marketing communication, construction company, construction market, marketing analysis, customers, marketing research.Language
čeština (Czech)Study brunch
Management stavebnictvíComposition of Committee
Date of defence
2016-06-16Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/62835Source
DOHNÁLEK, P. Marketingové procesy ve stavebnictví [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.Collections
- 2016 [680]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...