Show simple item record

dc.contributor.authorJančíková, Kateřina
dc.date.accessioned2017-03-06T09:46:58Z
dc.date.available2017-03-06T09:46:58Z
dc.date.issued2016-12-09cs
dc.identifier.citationWorkshop specifického výzkumu 2016. 2016, s. 17-21. ISBN 978-80-214-5472-9.cs
dc.identifier.isbn978-80-214-5472-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/63853
dc.description.abstractČlánek popisuje vliv digitálních technologií a jejich využití v cenových strategiích firem. Jejich rozvojem došlo ke změnám v cenových strategiích především v sektoru služeb. Technologie umožnily zavedení dynamické ceny, která výrazně zvýšila obrat leteckých společností. Prostřednictvím digitálních technologií můžeme získat široké spektrum informací o klientech a díky tomu přizpůsobit cenu konkrétnímu zákazníkovi. Budoucnost využití digitálních technologií je pak ve výrobních podnicích. Personalizace produktu na základě mnoha dostupných informací o zákaznících, proměna produktu téměř ve službu a využití digitálních technologií přispěje výrazně ke změně cenových strategií ve výrobních podnicích. Článek vychází ze zdrojů sekundárního výzkumu (rešerše literatury). Cíl článku: Cílem článku je prozkoumat vliv digitálních technologií na změnu cenových strategií. Jejich exponenciální rozvoj umožňuje podnikům efektivněji nastavit ceny pro zákazníky, a to díky většímu objemu informací, které o zákaznících firma díky digitálním technologiím zjistí. Prvním průkopníkemvyužití technologií v rámci cenotvorby jsou letecké společnosti, které dnes přizpůsobují cenu konkrétnímu zákazníkovi. Dílčími cíli je pak prozkoumat, jak v budoucnu budou digitální technologie ovlivňovat podniky a jejich cenové strategie.cs
dc.formattextcs
dc.format.extent17-21cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelskács
dc.relation.ispartofWorkshop specifického výzkumu 2016cs
dc.rights© Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelskács
dc.subjectcenová strategiecs
dc.subjectdynamická cenacs
dc.subjectcenová diskriminacecs
dc.subjectdigitální technologiecs
dc.subjectcenová elasticita nabídkycs
dc.titleCenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologiícs
eprints.affiliatedInstitution.departmentFakulta podnikatelskács
but.event.date9.12.2016cs
but.event.titleWorkshop specifického výzkumu 2016cs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.driverconferenceObjecten
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.type.versionpublishedVersionen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record