Show simple item record

dc.contributor.authorReková, Eliška
dc.date.accessioned2017-03-06T09:46:59Z
dc.date.available2017-03-06T09:46:59Z
dc.date.issued2016-12-09cs
dc.identifier.citationWorkshop specifického výzkumu 2016. 2016, s. 54-66. ISBN 978-80-214-5472-9.cs
dc.identifier.isbn978-80-214-5472-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/63859
dc.description.abstractCílem článku je analyzovat pojem „faktory úspěchu“ z pohledu akademického zkoumání i seřazení žebříčku úspěšnosti na poli obchodním. Práce zkoumá, zdali existuje jednotný rámec, který by definovat „faktory úspěchu,“ či jednotná kritéria na hodnocení úspěchu. Práce se zaměřuje na podniky „born globals.“ Po důkladné rešerši a analýze vytipovaných společností, předkládá analýzu faktorů úspěchu u společnosti SkyPicker.com s.r.o., nyní pod názvem Kiwi.com, která splňuje definici „born globals.“cs
dc.formattextcs
dc.format.extent54-66cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelskács
dc.relation.ispartofWorkshop specifického výzkumu 2016cs
dc.rights© Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelskács
dc.subjectBorn globalscs
dc.subjectInternacionalizacecs
dc.subjectManagementcs
dc.subjectÚspěchcs
dc.titleFaktory úspěchu českých „born globals“ podnikůcs
eprints.affiliatedInstitution.departmentFakulta podnikatelskács
but.event.date9.12.2016cs
but.event.titleWorkshop specifického výzkumu 2016cs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.driverconferenceObjecten
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.type.versionpublishedVersionen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record