Show simple item record

dc.contributor.authorZapletalová, Klára
dc.date.accessioned2017-03-06T09:46:59Z
dc.date.available2017-03-06T09:46:59Z
dc.date.issued2016-12-09cs
dc.identifier.citationWorkshop specifického výzkumu 2016. 2016, s. 99-110. ISBN 978-80-214-5472-9.cs
dc.identifier.isbn978-80-214-5472-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/63864
dc.description.abstractPředložený článek se zabývá metodami oceňování specifického druhu podniků, konkrétně rodinných podniků. Po počátečním uvedení do oblasti oceňování a charakteristik rodinných podniků se zaměřuje na zjištění vlivu těchto charakteristik na určování jejich hodnoty, a to při současném respektování nejen finanční, ale rovněž emoční hodnoty, jejíž existence je typická právě pro tento druh podniků. Methodology/methods: Pro splnění cíle článku byl použit sekundární sběr informací. Autorka po studiu literatury zaměřující se na oblast oceňování podniků a specifické rysy rodinných podniků, mající vliv na ocenění, shrnuje hlavní problémy spojené s oceňováním těchto podniků.en
dc.formattextcs
dc.format.extent99-110cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelskács
dc.relation.ispartofWorkshop specifického výzkumu 2016cs
dc.rights© Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelskács
dc.subjectrodinný podnikcs
dc.subjectoceňování rodinných podnikůcs
dc.subjectspecifika rodinných podnikács
dc.subjectemoční hodnota podnikůcs
dc.titleVícefaktorové metody stanovení hodnoty podnikucs
eprints.affiliatedInstitution.departmentFakulta podnikatelskács
but.event.date9.12.2016cs
but.event.titleWorkshop specifického výzkumu 2016cs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.driverconferenceObjecten
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.type.versionpublishedVersionen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record