Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách
Marketing of Electronic Business for a Builders Merchants
Author
Advisor
Dvořák, JiříReferee
Janáček, JosefGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zaměřuje na přiblížení pojmu marketing a na aplikaci znalostí z marketingu a elektronického obchodu při zlepšování elektronického obchodu ve firmě, která se zabývá prodejem stavebniního materiálu. This material concerns to approaching the term marketing and to the application of knowledge about marketing and electronic commerce by the improvement of the electronic commerce in a company dealing with the building material.
Keywords
elektronický obchod, obchodování, stavebnictví, internetové stránky, marketing, e-marketing, Electronic commerce, Trading, Building idustry, Websites, Marketing, E-marketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
Ing. Jiří Baťka (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Date of defence
2009-06-05Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/63936Source
KUBÍN, P. Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [459]