Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling

Autor
Vedoucí práce
Koch, MilošOponent
Fialová, HanaKlasifikace
AAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/63947Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/63947
http://hdl.handle.net/11012/63947
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Moje práce je zaměřena na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače, optimalizační triky a následně na strategii prodeje, jenž zahrnuje marketingové a managerské znalosti ekonomického oboru jako konkurenční boj, propagaci a prezentaci na trhu. My work is focused on web site’s optimization for search engines, optimization tricks and consequent sale strategy, including marketing and manager’s knowledge of economic branch such as competition, propagation and market’s presentation.
Klíčová slova
Internet, webové stránky, optimalizace, SEO, konkurenční boj, marketingové triky, strategie prodeje, propagace, Internet, web pages, optimalization, SEO, competitors figur, marketing tricks, strategy of selling, propagationJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuSložení komise
Ing. Petr Polák (předseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (člen) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2009-06-04Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/63947Zdrojový dokument
HORNA, M. Optimalizace webových stránek a strategie prodeje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Kolekce
- 2009 [459]