• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizace webových stránek a strategie prodeje

Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (1.790Mb)
review_20720.html (3.614Kb)
Autor
Horna, Michal
Vedoucí práce
Koch, Miloš
Oponent
Fialová, Hana
Klasifikace
A
Alternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/63947
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/63947
http://hdl.handle.net/11012/63947
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Moje práce je zaměřena na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače, optimalizační triky a následně na strategii prodeje, jenž zahrnuje marketingové a managerské znalosti ekonomického oboru jako konkurenční boj, propagaci a prezentaci na trhu.
 
My work is focused on web site’s optimization for search engines, optimization tricks and consequent sale strategy, including marketing and manager’s knowledge of economic branch such as competition, propagation and market’s presentation.
 
Klíčová slova
Internet, webové stránky, optimalizace, SEO, konkurenční boj, marketingové triky, strategie prodeje, propagace, Internet, web pages, optimalization, SEO, competitors figur, marketing tricks, strategy of selling, propagation
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
Ing. Petr Polák (předseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (člen) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2009-06-04
Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/63947
Zdrojový dokument
HORNA, M. Optimalizace webových stránek a strategie prodeje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Kolekce
  • 2009 [459]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV