Analýza spokojenosti zákazníků
Customer satisfaction analysis
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Plánková, LucieGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým výzkumem se zaměřením na získávání informací pomocí dotazování. Praktická část práce obsahuje seznámení se společností, návrh výzkumu pomocí dotazování a metodiku analýzy dat. Tato část také popisuje firemní systém průběžného zjišťování spokojenosti zákazníků, jehož zavedení bylo cílem práce. This Master's thesis deals with analyses of customer satisfaction and loyalty to the GiTy, a.s. company. The theoretical part of the thesis explains problems of customer satisfaction and loyalty and their measurement. Furthermore, it deals with marketing research, with a focus on questionnaire-based data acquisition. The practical part of the thesis includes the company presentation, survey design and methodology of the data analysis. This part also describes the continuous customer satisfaction measuring system of the company. The implementation of this measuring system was the aim of this thesis.
Keywords
spokojenost zákazníka, loajalita zákazníka, měření spokojenosti, marketingový výzkum, primární údaje, dotazování, dotazník, škálování, informační systém, customer satisfaction, customer loyalty, satisfaction measurement, marketing research, primary information, survey, questionnaire, scales, information systemLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
Ing. Ladislav Žalio (předseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Jiří Petráš (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)Date of defence
2008-06-06Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/63979Source
MATĚJKA, M. Analýza spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [373]