• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků

Customer satisfaction analysis

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.925Mb)
review_11922.html (5.364Kb)
Author
Matějka, Michal
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Plánková, Lucie
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým výzkumem se zaměřením na získávání informací pomocí dotazování. Praktická část práce obsahuje seznámení se společností, návrh výzkumu pomocí dotazování a metodiku analýzy dat. Tato část také popisuje firemní systém průběžného zjišťování spokojenosti zákazníků, jehož zavedení bylo cílem práce.
 
This Master's thesis deals with analyses of customer satisfaction and loyalty to the GiTy, a.s. company. The theoretical part of the thesis explains problems of customer satisfaction and loyalty and their measurement. Furthermore, it deals with marketing research, with a focus on questionnaire-based data acquisition. The practical part of the thesis includes the company presentation, survey design and methodology of the data analysis. This part also describes the continuous customer satisfaction measuring system of the company. The implementation of this measuring system was the aim of this thesis.
 
Keywords
spokojenost zákazníka, loajalita zákazníka, měření spokojenosti, marketingový výzkum, primární údaje, dotazování, dotazník, škálování, informační systém, customer satisfaction, customer loyalty, satisfaction measurement, marketing research, primary information, survey, questionnaire, scales, information system
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
Ing. Ladislav Žalio (předseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Jiří Petráš (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2008-06-06
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/63979
Source
MATĚJKA, M. Analýza spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [373]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV