Model elektronického marketingu pro firmu
Model e-commerce of the company

View/ Open
Author
Advisor
Dvořák, JiříReferee
Janoušek, JosefGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Úkolem této práce je analyzovat automobilový trh a komunikační kanály využívané pro marketingovou elektronickou komunikaci a obsahuje návrhy možných kroků, jak lépe využít internetové kanály pro podporu značky, věrnosti zákazníků a možností prodeje jednoho z nejvýznamnějších zákazníků direkt marketingové agentury Wunderman s.r.o., společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. The objective of this project is to analyse the automotive market and the communications channels used for marketing e-communication. This report contains recommendations to strengthen all e-communication marketing tools used to support brand visibility, customer loyalty and sales opportunities for one of the client’s of the direct-marketing agency Wunderman FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.
Keywords
Marketing; elektronický marketing, komunikace, zákazník, efektivita, automobilový průmysl, SWOT analýza, marketing, e-marketing, communication, customer, efficiency, automotive industry, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)Date of defence
2008-01-30Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/64008Source
SIXTOVÁ, V. Model elektronického marketingu pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [375]