• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Model elektronického marketingu pro firmu

Model e-commerce of the company

Thumbnail
View/Open
review_10626.html (4.285Kb)
Author
Sixtová, Veronika
Advisor
Dvořák, Jiří
Referee
Janoušek, Josef
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Úkolem této práce je analyzovat automobilový trh a komunikační kanály využívané pro marketingovou elektronickou komunikaci a obsahuje návrhy možných kroků, jak lépe využít internetové kanály pro podporu značky, věrnosti zákazníků a možností prodeje jednoho z nejvýznamnějších zákazníků direkt marketingové agentury Wunderman s.r.o., společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.
 
The objective of this project is to analyse the automotive market and the communications channels used for marketing e-communication. This report contains recommendations to strengthen all e-communication marketing tools used to support brand visibility, customer loyalty and sales opportunities for one of the client’s of the direct-marketing agency Wunderman FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.
 
Keywords
Marketing; elektronický marketing, komunikace, zákazník, efektivita, automobilový průmysl, SWOT analýza, marketing, e-marketing, communication, customer, efficiency, automotive industry, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of defence
2008-01-30
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/64008
Source
SIXTOVÁ, V. Model elektronického marketingu pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [375]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV