Show simple item record

Model e-commerce of the company

dc.contributor.advisorDvořák, Jiřícs
dc.contributor.authorSixtová, Veronikacs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:18:28Z
dc.date.available2018-10-21T16:18:28Z
dc.date.created2008cs
dc.identifier.citationSIXTOVÁ, V. Model elektronického marketingu pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.cs
dc.identifier.other10626cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/64008
dc.description.abstractÚkolem této práce je analyzovat automobilový trh a komunikační kanály využívané pro marketingovou elektronickou komunikaci a obsahuje návrhy možných kroků, jak lépe využít internetové kanály pro podporu značky, věrnosti zákazníků a možností prodeje jednoho z nejvýznamnějších zákazníků direkt marketingové agentury Wunderman s.r.o., společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.cs
dc.description.abstractThe objective of this project is to analyse the automotive market and the communications channels used for marketing e-communication. This report contains recommendations to strengthen all e-communication marketing tools used to support brand visibility, customer loyalty and sales opportunities for one of the client’s of the direct-marketing agency Wunderman FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketing; elektronický marketingcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjecte-marketingen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectautomotive industryen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleModel elektronického marketingu pro firmucs
dc.title.alternativeModel e-commerce of the companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2008-01-30cs
dcterms.modified2008-02-01-12:32:27cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid10626en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 08:47:11en
sync.item.modts2019.05.18 02:11:00en
dc.contributor.refereeJanoušek, Josefcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record