Show simple item record

Model e-commerce of the company

dc.contributor.advisorDvořák, Jiřícs
dc.contributor.authorSixtová, Veronikacs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:18:28Z
dc.date.available2018-10-21T16:18:28Z
dc.date.created2008cs
dc.identifier.citationSIXTOVÁ, V. Model elektronického marketingu pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.cs
dc.identifier.other10626cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/64008
dc.description.abstractÚkolem této práce je analyzovat automobilový trh a komunikační kanály využívané pro marketingovou elektronickou komunikaci a obsahuje návrhy možných kroků, jak lépe využít internetové kanály pro podporu značky, věrnosti zákazníků a možností prodeje jednoho z nejvýznamnějších zákazníků direkt marketingové agentury Wunderman s.r.o., společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.cs
dc.description.abstractThe objective of this project is to analyse the automotive market and the communications channels used for marketing e-communication. This report contains recommendations to strengthen all e-communication marketing tools used to support brand visibility, customer loyalty and sales opportunities for one of the client’s of the direct-marketing agency Wunderman FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketing; elektronický marketingcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjecte-marketingen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectautomotive industryen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleModel elektronického marketingu pro firmucs
dc.title.alternativeModel e-commerce of the companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2008-01-30cs
dcterms.modified2008-02-01-12:32:27cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid10626en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.23 00:11:05en
sync.item.modts2021.11.22 22:57:23en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeJanoušek, Josefcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record