• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2015
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2015
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zobrazení scény pomocí hlubokých stínových map

Rendering Using Deep Shadowmaps

Thumbnail
Открыть
Posudek-Oponent prace-15933_o.pdf (90.85Kb)
Posudek-Vedouci prace-15933_v.pdf (85.56Kb)
final-thesis.pdf (2.244Mb)
review_88426.html (1.445Kb)
Автор
Hypský, Jan
Advisor
Polok, Lukáš
Referee
Kobrtek, Jozef
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
V počítačové grafice je vykreslování stínů problematické. Aplikace vyžadují volbu vhodného osvětlení a metody stínování s ohledem na rychlost a kvalitu zobrazení. Tato práce je zaměřena na vykreslování stínů a odstranění aliasu, vznikajícího při jejich tvorbě. Pro vytváření stínů bude práce implementovat metody Shadow maps a její rozšířenou variantu Deep shadow maps. Shadow maps umožňují vytvářet stíny nezávisle na složitosti scény a bez ošetření aliasu. Deep shadow maps dovedou zobrazit stíny spolu s odstraněním aliasu, čímž se vylepší kvalita stínování. Pro osvětlení scény je použit Lambertův lokální osvětlovací model. Výsledná aplikace je vytvořena s využitím knihovny OpenGL.
 
In computer graphics is problematic shadow rendering. Applications require to choose the appropriate lighting and shading method with respect to speed and display quality. This work is focused on rendering the shadows and eliminate alias, arising during their creation. For to create shadows will work to implement the methods Shadow Maps and she's extensions variant Deep Shadow Maps. Shadow maps allow to create shadow independently of the scene complexity without treatment alias. Deep shadow maps are able to display shadows along with the removal of alias thereby improve the quality of shading.  For lighting scene are used local Lambert lighting models. The resulting application is created with using library OpenGL.
 
Keywords
alias, metody stínování, stínové mapy, hluboké stínové mapy, lokální osvětlovací modely, OpenGL, alias, shading method, shadow maps, deep shadow maps, local lighting models, OpenGL
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (místopředseda) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen) Ing. Josef Strnadel, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of defence
2015-06-16
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm dobře.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/64105
Source
HYPSKÝ, J. Zobrazení scény pomocí hlubokých stínových map [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.
Collections
  • 2015 [295]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV