Mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce
Mobile CRM Application for Sales Representatives
Abstract
Bakalářská práce popisuje vývoj mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce. Cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje plánování událostí a online přístup k databázi, která obsahuje informace o zákaznících. Práce popisuje základní principy CRM, které byly použity při vývoji. Aplikace je vyvíjena pro mobilní telefony s operačním systémem Android, který je v této práci stručně představen. Součástí práce je analýza podobných, již existujících aplikací a analýza požadavků ze strany potenciálních uživatelů. V dalších částech je popsán návrh a postup implementace jednotlivých částí. V závěru je popsáno testování aplikace z několika různých hledisek a popsána zpětná vazba od uživatelů. Bachelor's thesis describes development of mobile CRM application for sales representatives. The aim is creating an appilication that helps with scheduling of events and online access to the database. The database contains information about customers. The thesis describes basic principles of CRM, which were used during development. Application is developed for mobile phones with operating system Android, which is briefly introduced in the thesis. The thesis consists of an analysis of similar, existing applications and analysis of requests from potential users. The next section portrays the design and implementation process of the parts. At the end, the thesis depicts testing from several different points of view and describes the feedback from users.
Keywords
Android, CRM, řízení vztahů se zákazníky, mobilní aplikace, obchodní zástupce, online CRM, Android, CRM, customer relationship management, mobile application, sales representative, online CRMLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Jan Černocký (místopředseda) doc. Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jiří Jaroš, Ph.D. (člen) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen)Date of defence
2015-06-18Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/64126Source
NEVŘELA, M. Mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.Collections
- 2015 [295]