Show simple item record

Strategy of E-commerce for Retail Company

dc.contributor.advisorNěmcová, Zuzanacs
dc.contributor.authorGašpar, Petrcs
dc.date.accessioned2019-05-17T11:29:48Z
dc.date.available2019-05-17T11:29:48Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationGAŠPAR, P. Strategie Elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.cs
dc.identifier.other41007cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/6537
dc.description.abstractMoje bakalářská práce se bude zabývat volbou vhodnou strategie pro vybudování elektronického obchodu maloobchodní firmy. V práci se zaměřím na to jak docílit aby firma rozšířila své působení na trhu a to právě pomocí elektronického obchodu. Dále budu ve své práci taky mapovat současnou situaci problematiky elektronických obchodů. Analyzuji trh, konkurenci a na základě těchto údajů zvolím strategii, aby elektronický obchod prosperoval. V praktické části se potom zaměřím na maloobchodní firmu Jarmila Gašparová a na základě zjištěných údajů z analýzy trhu zvolím nejvhodnější strategii pro tuto firmu.cs
dc.description.abstractThe main topic of my bachelor thesis is to choose appropriate strategy to build electronic commerce for retail company. In this work I’ll focus on how to achiev expanding on market using e-commerce. In addition, this work will map the current situation of e-commerce issues. I’ll analyze the market, concurence and I’ll choose the strategy for e-commerce to prosper based on these data. The practical part of this thesis aims on retail company Jarmila Gašparová and formulate the best strategy based on collected data from market analysis.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectElektronický obchodcs
dc.subjectelektronické podnikánícs
dc.subjectstrategie elektronického obchoducs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectInternetcs
dc.subjectElectronic commerceen
dc.subjectelectronic businessen
dc.subjectelectronic commerce strategyen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectInterneten
dc.titleStrategie Elektronického obchodu firmycs
dc.title.alternativeStrategy of E-commerce for Retail Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-06-22cs
dcterms.modified2011-07-16-10:45:25cs
thesis.disciplineManažerská informatikacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav informatikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid41007en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 06:58:09en
sync.item.modts2020.04.01 01:01:09en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeLuhan, Jancs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. RNDr. Ivan Mezník, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) Ing. Jaromír Marušinec, Ph.D., MBA (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programSystémové inženýrství a informatikacs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record