• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti

Proposal of communication mix in selected company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.897Mb)
review_103366.html (6.351Kb)
Author
Sedlák, Emil
Advisor
Milichovský, František
Referee
Sedláček, Martin
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem této bakalářské práce na téma návrh komunikačního mixu vybrané společnosti je zanalyzovat současný stav společnosti RICHARD MOTORS, s.r.o. a navrhnout nové možnosti komunikačního mixu. Práce je rozdělena na několik částí. V první, teoretické části jsou uvedeny základní znalosti marketingu, marketingového prostředí a marketingového komunikačního mixu. Jako druhá je praktická část, která je zaměřena na analýzu současného stavu a zjištění problémů společnosti. V návrhové části přicházím s opatřeními, které by měly vést ke zlepšení situace marketingové komunikace společnosti.
 
The aim of the bachelor thesis with the title Proposal of Communication Mix in a Selected Company is to analyse an actual state of the company RICHARD MOTORS, s.ro. and at the same time to suggest the new possibilities of communication mix. This bachelor thesis is divided into several parts. The first – theoretical part summarizes the fundamentals of marketing, marketing environment and marketing communication mix. The second part represents the practical part of the thesis. It focuses on the analyses of the current situation and on the identification of the company problems. In the proposal part, I come up with measures which should improve the situation of the company in the sphere of marketing communication.
 
Keywords
komunikační mix, komunikace, analýza, konkurence, marketing, společnost, zákazníci, communication mix, communication, analysis, competition marketing, company, customers
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen)
Date of defence
2017-06-19
Process of defence
Otázky oponenta: zodpovězeno prof. Rejnuš: Máte nějakou nabídku na internetu? zodpovězeno Ing. Hanušová: V přínosech práce máte vyčíslené výnosy. Proč jste nezvažoval, že všechny tyto akce mohou tento trh pouze udržet? Odkud jste bral informace jako odhad nákladů jednotlivých akcí? Kolik bude stát propagační závod? V čem jsou zásadní nevýhody e-shopu při prodeji motocyklů? zodpovězeno doc. Rozmahel: Máte také nějakou strategii na udržení stávajících zákazníků a zvýšil jejich loajalitu? zodpovězeno Ing. Doskočil: Kdo bude zodpovědný za provedení Vašich návrhů? zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/65844
Source
SEDLÁK, E. Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV