Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Proposal of communication mix in selected company

Autor
Vedoucí práce
Milichovský, FrantišekOponent
Sedláček, MartinKlasifikace
CAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce na téma návrh komunikačního mixu vybrané společnosti je zanalyzovat současný stav společnosti RICHARD MOTORS, s.r.o. a navrhnout nové možnosti komunikačního mixu. Práce je rozdělena na několik částí. V první, teoretické části jsou uvedeny základní znalosti marketingu, marketingového prostředí a marketingového komunikačního mixu. Jako druhá je praktická část, která je zaměřena na analýzu současného stavu a zjištění problémů společnosti. V návrhové části přicházím s opatřeními, které by měly vést ke zlepšení situace marketingové komunikace společnosti. The aim of the bachelor thesis with the title Proposal of Communication Mix in a Selected Company is to analyse an actual state of the company RICHARD MOTORS, s.ro. and at the same time to suggest the new possibilities of communication mix. This bachelor thesis is divided into several parts. The first – theoretical part summarizes the fundamentals of marketing, marketing environment and marketing communication mix. The second part represents the practical part of the thesis. It focuses on the analyses of the current situation and on the identification of the company problems. In the proposal part, I come up with measures which should improve the situation of the company in the sphere of marketing communication.
Klíčová slova
komunikační mix, komunikace, analýza, konkurence, marketing, společnost, zákazníci, communication mix, communication, analysis, competition marketing, company, customersJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Ekonomika podnikuSložení komise
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen)Termín obhajoby
2017-06-19Průběh obhajoby
Otázky oponenta: zodpovězeno prof. Rejnuš: Máte nějakou nabídku na internetu? zodpovězeno Ing. Hanušová: V přínosech práce máte vyčíslené výnosy. Proč jste nezvažoval, že všechny tyto akce mohou tento trh pouze udržet? Odkud jste bral informace jako odhad nákladů jednotlivých akcí? Kolik bude stát propagační závod? V čem jsou zásadní nevýhody e-shopu při prodeji motocyklů? zodpovězeno doc. Rozmahel: Máte také nějakou strategii na udržení stávajících zákazníků a zvýšil jejich loajalitu? zodpovězeno Ing. Doskočil: Kdo bude zodpovědný za provedení Vašich návrhů? zodpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/65844Zdrojový dokument
SEDLÁK, E. Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.Kolekce
- 2017 [434]