Show simple item record

Proposal of communication mix in selected company

dc.contributor.advisorMilichovský, Františekcs
dc.contributor.authorSedlák, Emilcs
dc.date.accessioned2019-05-17T12:12:41Z
dc.date.available2019-05-17T12:12:41Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationSEDLÁK, E. Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other103366cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/65844
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce na téma návrh komunikačního mixu vybrané společnosti je zanalyzovat současný stav společnosti RICHARD MOTORS, s.r.o. a navrhnout nové možnosti komunikačního mixu. Práce je rozdělena na několik částí. V první, teoretické části jsou uvedeny základní znalosti marketingu, marketingového prostředí a marketingového komunikačního mixu. Jako druhá je praktická část, která je zaměřena na analýzu současného stavu a zjištění problémů společnosti. V návrhové části přicházím s opatřeními, které by měly vést ke zlepšení situace marketingové komunikace společnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis with the title Proposal of Communication Mix in a Selected Company is to analyse an actual state of the company RICHARD MOTORS, s.ro. and at the same time to suggest the new possibilities of communication mix. This bachelor thesis is divided into several parts. The first – theoretical part summarizes the fundamentals of marketing, marketing environment and marketing communication mix. The second part represents the practical part of the thesis. It focuses on the analyses of the current situation and on the identification of the company problems. In the proposal part, I come up with measures which should improve the situation of the company in the sphere of marketing communication.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetition marketingen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectcustomersen
dc.titleNávrh komunikačního mixu ve vybrané společnostics
dc.title.alternativeProposal of communication mix in selected companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-19cs
dcterms.modified2017-06-21-12:54:15cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid103366en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 07:06:10en
sync.item.modts2020.04.01 03:15:17en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeSedláček, Martincs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta: zodpovězeno prof. Rejnuš: Máte nějakou nabídku na internetu? zodpovězeno Ing. Hanušová: V přínosech práce máte vyčíslené výnosy. Proč jste nezvažoval, že všechny tyto akce mohou tento trh pouze udržet? Odkud jste bral informace jako odhad nákladů jednotlivých akcí? Kolik bude stát propagační závod? V čem jsou zásadní nevýhody e-shopu při prodeji motocyklů? zodpovězeno doc. Rozmahel: Máte také nějakou strategii na udržení stávajících zákazníků a zvýšil jejich loajalitu? zodpovězeno Ing. Doskočil: Kdo bude zodpovědný za provedení Vašich návrhů? zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record