• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko

Communication Strategy for Company Bowling Blansko

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.799Mb)
review_103501.html (6.334Kb)
Author
Vomela, Radim
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Schüller, David
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce s názvem „Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko“ se zabývá marketingem a převážně komunikační strategií. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie pro vybranou firmu. První část práce se věnuje marketingovým pojmům, marketingové komunikaci a trendům, které s touto problematikou souvisejí. V druhé části se práce zaměřuje na analýzu současného stavu firmy. Na základě jednotlivých analýz jsou v závěrečné části práce navržena opatření vedoucí k efektivnější komunikaci se zákazníky a k jejich celkové spokojenosti.
 
Here, the Master’s thesis entitled „Communication strategy for the firm Bowling Blansko“ deals with the marketing and especially the communication strategy. The objective of the thesis is to design a communication strategy model for the selected business organization. The first part of the thesis is about marketing keywords, communication and trends closely related to the discussed topic. In the second part, the focus is pointed at an analysis of the current condition of the firm. On the basis of individual analyses, arrangements are proposed potentionally leading to a more effective communication with customers and consequently making them feel happier.
 
Keywords
marketing, marketingová komunikace, komunikační strategie, marketingový mix, komunikační mix, propagace, bowling, marketing, marketing communication, communication strategy, marketing mix, communication mix, promotion, bowling
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of defence
2017-06-08
Process of defence
otázky vedoucího - odpovězeno otázky oponenta - nebyly Ing. Doskočil - Jaké měly dílčí analýzy vzájemné závislosti? - odpovězeno částečně Ing. Michele - Jak byla analyzována konkurence? Uvažoval jste formu financování sponzorství? - odpovězeno doc. Bartes - Diskuze na téma uvažovaných typů strategií, zejména korporátní. - odpovězeno částečně Ing. Milichovský - Má na podnik vliv nově zavedený protikuřácký zákon? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/66133
Source
VOMELA, R. Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [478]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV