• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko

Communication Strategy for Company Bowling Blansko

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (2.799Mb)
review_103501.html (6.334Kb)
Autor
Vomela, Radim
Vedoucí práce
Šimberová, Iveta
Oponent
Schüller, David
Klasifikace
C
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce s názvem „Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko“ se zabývá marketingem a převážně komunikační strategií. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie pro vybranou firmu. První část práce se věnuje marketingovým pojmům, marketingové komunikaci a trendům, které s touto problematikou souvisejí. V druhé části se práce zaměřuje na analýzu současného stavu firmy. Na základě jednotlivých analýz jsou v závěrečné části práce navržena opatření vedoucí k efektivnější komunikaci se zákazníky a k jejich celkové spokojenosti.
 
Here, the Master’s thesis entitled „Communication strategy for the firm Bowling Blansko“ deals with the marketing and especially the communication strategy. The objective of the thesis is to design a communication strategy model for the selected business organization. The first part of the thesis is about marketing keywords, communication and trends closely related to the discussed topic. In the second part, the focus is pointed at an analysis of the current condition of the firm. On the basis of individual analyses, arrangements are proposed potentionally leading to a more effective communication with customers and consequently making them feel happier.
 
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikační strategie, marketingový mix, komunikační mix, propagace, bowling, marketing, marketing communication, communication strategy, marketing mix, communication mix, promotion, bowling
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Termín obhajoby
2017-06-08
Průběh obhajoby
otázky vedoucího - odpovězeno otázky oponenta - nebyly Ing. Doskočil - Jaké měly dílčí analýzy vzájemné závislosti? - odpovězeno částečně Ing. Michele - Jak byla analyzována konkurence? Uvažoval jste formu financování sponzorství? - odpovězeno doc. Bartes - Diskuze na téma uvažovaných typů strategií, zejména korporátní. - odpovězeno částečně Ing. Milichovský - Má na podnik vliv nově zavedený protikuřácký zákon? - odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/66133
Zdrojový dokument
VOMELA, R. Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Kolekce
  • 2017 [478]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV