Show simple item record

Communication Strategy for Company Bowling Blansko

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetacs
dc.contributor.authorVomela, Radimcs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:14:47Z
dc.date.available2018-10-21T16:14:47Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationVOMELA, R. Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other103501cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/66133
dc.description.abstractTato diplomová práce s názvem „Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko“ se zabývá marketingem a převážně komunikační strategií. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie pro vybranou firmu. První část práce se věnuje marketingovým pojmům, marketingové komunikaci a trendům, které s touto problematikou souvisejí. V druhé části se práce zaměřuje na analýzu současného stavu firmy. Na základě jednotlivých analýz jsou v závěrečné části práce navržena opatření vedoucí k efektivnější komunikaci se zákazníky a k jejich celkové spokojenosti.cs
dc.description.abstractHere, the Master’s thesis entitled „Communication strategy for the firm Bowling Blansko“ deals with the marketing and especially the communication strategy. The objective of the thesis is to design a communication strategy model for the selected business organization. The first part of the thesis is about marketing keywords, communication and trends closely related to the discussed topic. In the second part, the focus is pointed at an analysis of the current condition of the firm. On the basis of individual analyses, arrangements are proposed potentionally leading to a more effective communication with customers and consequently making them feel happier.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectbowlingcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectbowlingen
dc.titleKomunikační strategie pro firmu Bowling Blanskocs
dc.title.alternativeCommunication Strategy for Company Bowling Blanskoen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-08cs
dcterms.modified2017-06-15-10:21:34cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid103501en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 21:33:26en
sync.item.modts2020.03.30 20:00:55en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeSchüller, Davidcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího - odpovězeno otázky oponenta - nebyly Ing. Doskočil - Jaké měly dílčí analýzy vzájemné závislosti? - odpovězeno částečně Ing. Michele - Jak byla analyzována konkurence? Uvažoval jste formu financování sponzorství? - odpovězeno doc. Bartes - Diskuze na téma uvažovaných typů strategií, zejména korporátní. - odpovězeno částečně Ing. Milichovský - Má na podnik vliv nově zavedený protikuřácký zákon? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record