Show simple item record

Marketing Strategy of the Hotel Luční bouda

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírcs
dc.contributor.authorŠaršonová, Michaelacs
dc.date.accessioned2019-04-03T21:46:22Z
dc.date.available2019-04-03T21:46:22Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationŠARŠONOVÁ, M. Marketingová strategie hotelu Luční bouda [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other100101cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/66141
dc.description.abstractTato diplomová práce je zpracována pro horský hotel Luční bouda. Zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb a navrhuje řešení pro zvýšení turistické atraktivity hotelu. Teoretická část se věnuje marketingu v cestovním ruchu a pojmům s ním spojených. V praktické části je provedena analýza obecného prostředí, konkurenčního prostředí, vnitřních faktorů, marketingového mixu, zákazníků a závěrečná SWOT analýza. Práce obsahuje návrhy na zlepšení poskytovaných služeb, které povedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a v neposlední řadě ke kladnému hospodářskému výsledku.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis was created for a hotel named Luční bouda. The thesis explores the current situation of the hospitality market and proposes solutions to increase the tourist ativities and customer satisfaction at the hotel. The theoretical part of the thesis is dedicated to marketing in tourism and related concepts. The practical part focuses on analysing the environment, competition, internal factors, marketing mix, customers and finaly SWOT analysis. The diploma thesis proposes improvements in the services provided by the hotel that would lead to higher occupancy and profits.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectmarketingové řízenícs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýza.cs
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjecthotelen
dc.subjectmarketing managementen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectSWOT analysis.en
dc.titleMarketingová strategie hotelu Luční boudacs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of the Hotel Luční boudaen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-07cs
dcterms.modified2017-06-15-10:21:32cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid100101en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 00:01:19en
sync.item.modts2020.03.30 21:02:33en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKaňovská, Luciecs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězno dr. Milichovský: Kolik plagatu má byt v souprave vlaku? - zodpovězeno Nebylo by lepší vyrobit 200 plagátu - zodpovězeno Jak Nemci vnímají slevoví poukazy? - zodpovězeno dr. Luňáček: Jaky ukazatel se používa na porovnání hotelů - zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record