Show simple item record

Proposal for Marketing Activities Changes for Hotel U Loubů

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorHlavatá, Michaelacs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:15:10Z
dc.date.available2018-10-21T16:15:10Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationHLAVATÁ, M. Návrh změn marketingových aktivit hotelu U Loubů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other103225cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/66451
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie Hotelu U Loubů. Komplexně zkoumá a hodnotí současný stav poskytovaných služeb, marketingové komunikace i personálního obsazení. V návrhové části jsou pak zpracována opatření vedoucí ke zlepšení celkové situace, jež má za cíl zvýšit povědomí a obsazenost hotelu.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the analysis of the marketing stratégy of the Hotel U Loubů. It anyalyses and evaluates current phane of the services, marketing communication and staffing. Proposal part of the thesis contains suggestions leading to increasing current situation, which has the aim to promote and increase occupancy of the hotel.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjecthotelnictvícs
dc.subjecthotelové službycs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing of servicesen
dc.subjecthotel managementen
dc.subjecthotel servicesen
dc.subjectpromotionen
dc.titleNávrh změn marketingových aktivit hotelu U Loubůcs
dc.title.alternativeProposal for Marketing Activities Changes for Hotel U Loubůen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-07cs
dcterms.modified2017-06-15-10:21:29cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid103225en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 19:13:08en
sync.item.modts2020.03.31 14:56:03en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeSedláček, Matějcs
dc.description.markEcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího - Které z rádií byste využila? - částečně zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Luhan: V jaké formě navrhujete změny v rezervacích? Uvažujete propojení systémů? Fungují již nyní nějaké analytické přístupy k webovým stránkám? - zodpovězeno Ing. Mucha: V rámci analýzy SLEPT hodnotíte politické vlivy - jaký mají dopad na váš hotel? Co navrhujete v oblasti personálního zabezpečení? Jaký je počet zaměstnanců? - zodpovězeno doc. Zich: Vysvětlete zařazení faktorů v rámci SWOT analýzy. Jaký závěr vyvozujete ze SWOT analýzy? - částečně zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record