Show simple item record

Exhaust and Intake Manifold for V8 Engine

dc.contributor.advisorSvída, Davidcs
dc.contributor.authorŠimíček, Petrcs
dc.date.accessioned2019-05-17T06:11:37Z
dc.date.available2019-05-17T06:11:37Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationŠIMÍČEK, P. Sací a výfukové potrubí motoru V8 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.cs
dc.identifier.other100485cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/66495
dc.description.abstractPráce je zaměřena na návrh sacího a výfukového potrubí pro motor V8. Úvod práce je zaměřen na popis konstrukce sacích a výfukových potrubí pro zadaný motor. Další část práce se zabývá sestavením termodynamického modelu daného motoru, a návrhem sacího a výfukového potrubí. V poslední části se práce zabývá ověřením navržené konstrukce potrubí.cs
dc.description.abstractThe master´s thesis is focused on the design of the intake and exhaust ducts for V8 engine. Home work is focused on the description of the construction of the intake and exhaust pipes for a given engine. Another part deals with creating a thermodynamic model of the engine, and the design of the intake and exhaust pipes. The last part deals with verifying the proposed pipeline construction.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectSací potrubícs
dc.subjectvýfukové potrubícs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.subjectosmiválcový motorcs
dc.subjecttermodynamický modelcs
dc.subjectnávrh potrubícs
dc.subjectIntake manifolden
dc.subjectexhaust manifolden
dc.subjectcombustion engineen
dc.subjecteight-cylinder engineen
dc.subjectthe thermodynamic modelen
dc.subjectdesign of the pipelineen
dc.titleSací a výfukové potrubí motoru V8cs
dc.title.alternativeExhaust and Intake Manifold for V8 Engineen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-13cs
dcterms.modified2017-06-13-10:27:29cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid100485en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 10:01:19en
sync.item.modts2020.04.01 00:58:03en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeBradávka, Marekcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. Zdeněk Hinner (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent seznámil zkušební komisi se svou diplomovou prací a zodpověděl otázky oponenta. Následovaly otázky k tématu diplomové práce. 1) Které účinnosti spalovacího motoru jsou definovány? 2) Čím lze ovlivnit chemickou účinnost? 3) S čím souvisí tepelná účinnost spalovacího motoru?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record