Show simple item record

Citybike

dc.contributor.advisorKaplan, Zdeněkcs
dc.contributor.authorŘehánek, Matějcs
dc.date.accessioned2017-05-28T17:51:47Z
dc.date.available2017-05-28T17:51:47Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationŘEHÁNEK, M. HPV pro městský provoz a seniory [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.cs
dc.identifier.other96883cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/66643
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh vozidla poháněného lidskou silou a následnou pevnostní analýzu navrhnutého rámu. Vozidlo je určeno do městského provozu s ohledem na tělesně postižené osoby a seniory. S ohledem na prostředí, kde bude vozidlo jezdit, je v práci také obsaženo porovnání jednotlivých kategorií bicyklů.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on design proposal of bicycle frame, which is powered by human force and then strength analysis of designed frame. Vehicle is designed to city and relates to physically handicapped persons and elderly people. This thesis content comparison of different types of bicycles.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectHPVcs
dc.subjectvozidlo poháněné lidskou siloucs
dc.subjectkonstrukční návrh rámu bicyklucs
dc.subjectpevnostní analýzacs
dc.subjectměstský bicyklcs
dc.subjectHPVen
dc.subjecthuman powered vehicleen
dc.subjectdesign proposal of bicycle frameen
dc.subjectstrength analysisen
dc.subjectcity bikeen
dc.titleHPV pro městský provoz a seniorycs
dc.title.alternativeCitybikeen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-13cs
dcterms.extent4.86 MBcs
dcterms.mediumapplication/pdfen
dcterms.modified2017-06-13-10:42:26cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid96883en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 11:36:51en
sync.item.modts2020.03.31 08:16:05en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeKloss, Ondřejcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kubíček, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Zdeněk Novosad (člen)cs
but.defenceStudent přednesl obhajobu své diplomové práce a zodpověděl všechny dotazy oponenta a členů zkušební komise. Vysvětlete tvrzení, že při větší styčné ploše pneumatiky může být přenesena větší hnací síla. Jak vypočítáte reakci podloží na hnací sílu - terén/asfalt? Jakým způsobem byla počítána únava rámu? Jaký byl použit zatěžovací cyklus? Stačí únavovou pevnost počítat na 300 000 cyklů?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record