Show simple item record

The cylinders of four-stroke engines and their application

dc.contributor.advisorDlugoš, Jozefcs
dc.contributor.authorBurjeta, Michalcs
dc.date.accessioned2019-05-17T13:25:25Z
dc.date.available2019-05-17T13:25:25Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationBURJETA, M. Válce čtyřdobých spalovacích motorů a jejich aplikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.cs
dc.identifier.other102160cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/66819
dc.description.abstractCílem této práce je nastínění problematiky válců čtyřdobých spalovacích motorů z pohledu historického a současného řešení. Jsou zde uvedeny požadované vlastnosti válců, materiály určené pro výrobu válců a jejich konstrukční řešení s uvedením jednotlivých aplikací.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to outline the issue of cylinders of four-stroke combustion engines from the point of view of historical and current solution. There are mentioned the required properties of the cylinders, the materials for the manufacture and their design solutions with individual applications.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectčtyřdobý spalovací motorcs
dc.subjectvkládané válcecs
dc.subjectvložky válcůcs
dc.subjectvzduchem chlazené válcecs
dc.subjecthliníkové bloky motorůcs
dc.subjectlitinové bloky motorůcs
dc.subjectfour stroke combustion engineen
dc.subjectcylinder linersen
dc.subjectcylinder sleevesen
dc.subjectair-cooled cylindersen
dc.subjectaluminium engine blocksen
dc.subjectcast iron engine blocksen
dc.titleVálce čtyřdobých spalovacích motorů a jejich aplikacecs
dc.title.alternativeThe cylinders of four-stroke engines and their applicationen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-14cs
dcterms.modified2017-06-23-07:55:17cs
thesis.disciplineZáklady strojního inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid102160en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 15:19:32en
sync.item.modts2020.03.30 14:43:07en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeZháňal, Luborcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Janoušek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Pavel Kučera, Ph.D. (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent seznámil odbornou komisi se svojí bakalářskou prací (motivace, cíle, řešení, výsledky a závěr). Následně zodpověděl otázky oponenta uvedené v Oponentském posudku. Další doplňující otázky k bakalářské práci byly: - Proč se v praxi nevyužívají keramické povlaky? - Společnost Ford používá litinové bloky, proč se stále používá litina oproti hliníkovým blokům? - Jaká je závislot povrchových úprav na výsledné drsnosti povrchů?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record