Show simple item record

Company Communication Strategy

dc.contributor.advisorSchüller, Davidcs
dc.contributor.authorTaragel, Lukášcs
dc.date.accessioned2019-04-03T21:46:36Z
dc.date.available2019-04-03T21:46:36Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationTARAGEL, L. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other102145cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/67085
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro internetový obchod ejewels.cz. V první části je popsána teorie související s touto problematikou. Následující praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí včetně provedení a vyhodnocení marketingového průzkumu. V závěru práce je navržena komunikační strategie, která vede k udržení stávajících zákazníků a efektivnějšímu oslovování nových potencionálních zákazníků obchodu.cs
dc.description.abstractDiploma thesis is focuses on creation of suitable communication strategy for e-shop ejewels.cz. First part of this thesis describes the theory related to respective issue. The following part is focused on analysis of marketing environment and evaluates marketing research. In conclusion of thesis presents proposed communication strategy, which leads to keep of present customers and effective way of addressing new customers of the e-shop.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectinternetový obchod.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectcommunication strategyen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjecte-shopen
dc.titleKomunikační strategie podnikucs
dc.title.alternativeCompany Communication Strategyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-09cs
dcterms.modified2017-06-15-10:25:38cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid102145en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 03:24:24en
sync.item.modts2020.03.31 21:26:12en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereePazdírková, Dianacs
dc.description.markDcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Libor Trnavský (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta – odpovězeno Ing. Libor Trnavský - "Jaké navýšení tržeb očekáváte po uskutočnění těchto opatření?" - odpovězeno doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. - "Jaké marketingové nástroje firme používá? Na základe čeho jste vypracoval SWOT analýzu?" - částečne odpovězeno doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. - "Jak lze interpretovat uvedený korelační koeficient?" - částečne odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record