Návrh úprav marketingové komunikace konkrétní společnosti
Proposal for Adjustments of the Marketing Communication of Specific Company
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Ibarra, HelenaGrade
EAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/67103http://hdl.handle.net/11012/188978Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/67103
http://hdl.handle.net/11012/188978
http://hdl.handle.net/11012/67103
http://hdl.handle.net/11012/188978
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost ReproGenesis, a.s., která se zabývá problematikou léčby neplodnosti. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Na základě poznatků jsou vytvořeny návrhy na posílení její propagace. This master s thesis was elaborated for the company ReproGenesis a.s. that works in the assisted reproduction industry. It analyses and evaluates its marketing communication and examines imperfections in this field. Based on the findings, the suggestions for propagation improvement are constructed.
Keywords
marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, propagace, podpora prodeje, reklama, vztahy s veřejností, přímý marketing, konkurence, marketing, marketing mix, marketing communication, promotion, sales promotion, advertising, public relations, direct marketing, competitionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Libor Trnavský (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)Date of defence
2017-06-09Process of defence
Otázky oponenta – odpovězeno otázky vedoucího Ing. Helena Hanušová, Csc. - "Proč jste nenavrhla odporučení zainteresováných ošetřujících lékařů jako formu marketingu?" - slabě odpovězeno doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. - "Jak velký podíl tvoří zahraniční zákazníci?" - odpovězeno doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. - "Vysvětlete jak Vaše opatření přispívají k naplnění cíle práce. Chybí mi v práci vymezení segmentů a stanovení cílů komunikace." - částečne odpovězeno "Vysvětlete "silnou konkurenci" v slabých stránkách SWOT analýzy." - odpovězeno Ing. Libor Trnavský - "Má klinika potřebnou kapacitu a co v případě když firmě budou chybět lékaři?" - částečne odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67103http://hdl.handle.net/11012/188978
Source
SKRYJOVÁ, K. Návrh úprav marketingové komunikace konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.Collections
- 2017 [478]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...