Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Kábrtová, JanaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgie. Srovnává teoretické poznatky s praktickými dovednostmi získanými během stáže ve společnosti Deloitte. Metoda osobního dotazování byla použita za účelem získání cenné zpětné vazby od klientů a k provedení analýzy spokojenosti zákazníků. Na základě vyhodnocení bylo identifikováno několik oblastí vyžadujících zdokonalení a navržena opatření vedoucí ke zlepšení zjišťování spokojenosti zákazníků a zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků. The diploma thesis deals with customer satisfaction analysis of Deloitte Belgium. The thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical skills, gained within the internship at Deloitte. The method of face-to-face interviews was employed to obtain a valuable client feedback and perform customer satisfaction analysis. Based on the data evaluation, a number of areas for future development were indicated. Proposals regarding improvement of customer satisfaction measurement methods and enhancement of a current level of customer satisfaction are given.
Keywords
Spokojenost zákazníka, loajalita zákazníka, měření spokojenosti zákazníků, dotazník spokojenosti zákazníků, věrnostní program., Customer satisfaction, customer loyalty, customer satisfaction measurement, customer satisfaction questionnaire, customer loyalty program.Language
angličtina (English)Study brunch
European Business and FinanceComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-09-20Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/6717Source
KAŠOVÁ, L. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [397]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Krejčířová, KarolinaCílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem společnosti XY a návrhy směřující nejen ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti, ale také ke zlepšení metod zjišťujících tuto skutečnost. -
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Nesvadba, LukášCílem diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků se službami Hospody U Hlaváčů pomocí dotazníkového šetření a dále navržení změn vedoucích ke zvýšení její úrovně. Práce srovnává teoretické poznatky s praktickými ... -
Měření zákaznické spokojenosti a loajality
Kurtin, DavidDiplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které mají vliv na oblast spokojenosti zákazníků společnosti RM Servis, autorizovaného prodejce vozů Peugeot. Cílem práce bylo sestavit prakticky použitelný systém měření ...