Analýza marketingových aktivit a navržení nové marketingové strategie cestovní kanceláře Sailtime
Analysis of Marketing Activities and Suggestion of a New Marketing Strategy of Sailtime Travel Agency
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Ing. Hana Havlíčková.Grade
BAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/6720Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/6720
http://hdl.handle.net/11012/6720
Metadata
Show full item recordAbstract
Tahle práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro cestovní kancelář. Konkrétními doporučeními forem propagace se má stát marketingová strategie úspěšnější, má přinést majiteli firmy vyšší zisky a také získání nových zákazníků. Návrhy týkající se marketingové strategie vychází z dotazníkového šetření, následného vyhodnocení výsledků a nalezení nejvhodnějších návrhů umožňující zefektivnění marketingové komunikace a které mohou vést ke zvýšení počtu klientů společnosti. This thesis deals with formulation of a marketing strategy’s proposal for a travel agency. Due to specific recommendations of the forms of promotion the marketing strategy is expected to become more successful, brings higher profits for the owner and gain new customers. Suggestions regarding the marketing strategy are based on a questionnaire survey, the subsequent evaluation of the results and findings the most suitable proposals to allow more efficient marketing communication that may lead to an increase in the number of clients.
Keywords
Marketingová komunikace, marketingový mix, produkt, cena, místo, propagace, cestovní ruch, marketing, marketingová strategie, Marketing communication, marketing mix, product, price, place, promotion, tourism, marketing, marketing strategyLanguage
angličtina (English)Study brunch
European Business and FinanceComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-09-20Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/6720Source
JANÁČKOVÁ, L. Analýza marketingových aktivit a navržení nové marketingové strategie cestovní kanceláře Sailtime [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [392]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...