Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSchüller, Davidcs
dc.contributor.authorUherková, Mariecs
dc.date.accessioned2017-05-29T14:52:17Z
dc.date.available2019-06-12cs
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationUHERKOVÁ, M. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other102073cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/67259
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na dálku. Praktická část se odvíjí od teoretického základu a provedených analýz, které se kromě výchozího stavu marketingové komunikace zabývají konkurencí a vnějším i vnitřním prostředím. Z vytvořené marketingové komunikační strategie je detailně probrána její testovací fáze. V průběhu této testovací kampaně jsou stanoveny dílčí cíle, které ověřují racionalitu navržené strategie a směřují k naplnění hlavního cíle strategie. Po zhodnocení úspěšnosti kampaně bude sestaven optimalizovaný plán marketingové komunikační strategie.cs
dc.description.abstractMater thesis deals with online marketing and optimization of marketing communication strategy for online job board specialised on remote jobs. The practical part based on theory and analyses of competitors and macro/micro environmental factors focus on short term marketing campaign. This campaign tests reaching the main goal of the strategy by evaluating operative goals. After evaluation of the campaign, there is optimized marketing communication strategy plan.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsPřístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 2 roku/letcs
dc.subjectOnline marketingcs
dc.subjectmarketingová komunikační strategiecs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectonline pracovní vývěskacs
dc.subjectdigitální nomádics
dc.subjectnávratnost investicecs
dc.subjecttextová reklamacs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectGoogle AdWordscs
dc.subjectsociální sítě.cs
dc.subjectOnline marketingen
dc.subjectmarketing promotion strategyen
dc.subjectmarketing campaignen
dc.subjectremote jobsen
dc.subjectonline job board. digital nomadsen
dc.subjectreturn of investmenten
dc.subjectSEOen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectGoogle AdWordsen
dc.subjectsocial media.en
dc.titleKomunikační strategie podnikucs
dc.title.alternativeCompany Communication Strategyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-12cs
dcterms.extent1.22 MBcs
dcterms.mediumapplication/pdfen
dcterms.modified2017-06-15-10:27:50cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid102073en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2018.09.18 20:28:01en
sync.item.modts2018.01.26 10:50:24en
dc.contributor.refereeMSc, Peter Marcelycs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam