• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Proposal of the Communication Mix of the Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.893Mb)
review_103405.html (6.180Kb)
Author
Davidová, Petra
Advisor
Milichovský, František
Referee
Koudelková,, Petra
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Forst Agro s.r.o. Vysvětluje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s aktuální problematikou marketingu na trhu B2B. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, který by měl vést k naplnění všech stanovených cílů.
 
This thesis is concerned with a proposal of communication mix for the company Forst Agro s.r.o. It explains the most important terms and principles related to the current issues of marketing in the B2B segment. Furthermore, a detailed analysis of the current state of the company is made and also a specific proposal of new communication mix is created. This should lead to the fulfilment of defined goals.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, B2B trh, propagace, reklama, Marketing, marketing mix, marketing communication, B2B segment, promotion, advertisement
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen)
Date of defence
2017-06-12
Process of defence
otázka vedocího - odpovězeno otázka oponenta - odpovězeno prof. Dohnal - Co je klíčový výsledek vaší diplomové práce? - částečně odpovězeno Ing. Breinek - Jak se provedené analýzy (např. SWOT) projevily v návrhové části? - odpovězeno doc. Zich - Kde najdu analýzy pro jednotlivé části SWOT analýzy? Jsou analýzy využity správně? - částečně odpovězeno doc. Zich - Vy jste uvedla, že operujete na B2B trhu a uvedla jste návštěvnost webových stránek firmy. Máte to něčím podloženo? Jsou návrhy opravdu zaměřeny na B2B trh? - odpovězeno doc. Zich - Jak ověříte zvýšení povědomí u potenciálních zákazníků a jak víte, že je nyní nízké? - částečně odpovězeno Výtky k analytické části, kde jsou podklady pro uvedené analýzy, výtka k ekonomickému zhodnocení návrhů.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67305
Source
DAVIDOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [472]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV