• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Proposal of the Communication Mix of the Selected Company

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (1.893Mb)
review_103405.html (6.180Kb)
Autor
Davidová, Petra
Vedoucí práce
Milichovský, František
Oponent
Koudelková,, Petra
Klasifikace
C
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Forst Agro s.r.o. Vysvětluje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s aktuální problematikou marketingu na trhu B2B. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, který by měl vést k naplnění všech stanovených cílů.
 
This thesis is concerned with a proposal of communication mix for the company Forst Agro s.r.o. It explains the most important terms and principles related to the current issues of marketing in the B2B segment. Furthermore, a detailed analysis of the current state of the company is made and also a specific proposal of new communication mix is created. This should lead to the fulfilment of defined goals.
 
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, B2B trh, propagace, reklama, Marketing, marketing mix, marketing communication, B2B segment, promotion, advertisement
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Podnikové finance a obchod
Složení komise
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen)
Termín obhajoby
2017-06-12
Průběh obhajoby
otázka vedocího - odpovězeno otázka oponenta - odpovězeno prof. Dohnal - Co je klíčový výsledek vaší diplomové práce? - částečně odpovězeno Ing. Breinek - Jak se provedené analýzy (např. SWOT) projevily v návrhové části? - odpovězeno doc. Zich - Kde najdu analýzy pro jednotlivé části SWOT analýzy? Jsou analýzy využity správně? - částečně odpovězeno doc. Zich - Vy jste uvedla, že operujete na B2B trhu a uvedla jste návštěvnost webových stránek firmy. Máte to něčím podloženo? Jsou návrhy opravdu zaměřeny na B2B trh? - odpovězeno doc. Zich - Jak ověříte zvýšení povědomí u potenciálních zákazníků a jak víte, že je nyní nízké? - částečně odpovězeno Výtky k analytické části, kde jsou podklady pro uvedené analýzy, výtka k ekonomickému zhodnocení návrhů.
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/67305
Zdrojový dokument
DAVIDOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Kolekce
  • 2017 [472]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV