Marketing internetového obchodu
Marketing for E-business
Author
Advisor
Koleňák, JiříReferee
Macura, MichalGrade
DAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/6733Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/6733
http://hdl.handle.net/11012/6733
Metadata
Show full item recordAbstract
V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v konkrétním podniku a vlastní návrh marketingové kampaně pro daný internetový obchod. In my master’s thesis I will deal with theme marketing for e-business. In theoretic part I focus on finding useful instruments for marketing subvention. In practical part especially on analysis current situation in concrete company and own project of marketing campaign for the existent e-shop.
Keywords
marketing, obchod, internet, marketingová kampaň, situační analýza, marketing, business, internet, marketing campaign, situation analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
Ing. Martin Bajer, MBA (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Date of defence
2010-02-03Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/6733Source
POPOLANSKÝ, J. Marketing internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]