Show simple item record

Numerical model of Li-Ion battery temperature field by discharging

dc.contributor.advisorVyroubal, Petrcs
dc.contributor.authorNovotný, Jakubcs
dc.date.accessioned2019-04-04T03:40:08Z
dc.date.available2019-04-04T03:40:08Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationNOVOTNÝ, J. Numerický model teplotního pole Li-Ion akumulátoru při vybíjení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2017.cs
dc.identifier.other103144cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/67423
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na lithium-iontové akumulátory obecně a na jejich možnosti modelování v systému ANSYS Fluent. V práci jsou popsány jednotlivé výhody a nevýhody lithium-iontových akumulátorů. Dále jsou zde popsány jednotlivé modely a submodely, které nabízí program ANSYS Fluent. Nezbytnou součástí práce je modelování reálné baterie a porovnání jednotlivých výsledků mezi reálnou baterií a simulací samotnou. V poslední řadě je provedena simulace průrazu baterie.cs
dc.description.abstractThis work is focused on lithium-ion batteries in general and their modeling capabilities in ANSYS Fluent. The various advantages and disadvantages of li-ion batteries are describes in my work. There are also described the various models and submodels offered by ANSYS Fluent. An essential part of the work is to model the real battery and compare the results between the real battery and the simulation itself. Finally, simulation of battery breakdown is performed.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectLithium-iontový akumulátorcs
dc.subjectMSMD Metodacs
dc.subjectANSYS Fluentcs
dc.subjectNTGK Model.cs
dc.subjectLi-ion batteryen
dc.subjectMSMD approachen
dc.subjectANSYS Fluenten
dc.subjectNTGK Model.en
dc.titleNumerický model teplotního pole Li-Ion akumulátoru při vybíjenícs
dc.title.alternativeNumerical model of Li-Ion battery temperature field by dischargingen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-06cs
dcterms.modified2017-06-08-15:30:27cs
thesis.disciplineElektrotechnická výroba a materiálové inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. Ústav elektrotechnologiecs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid103144en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 05:28:29en
sync.item.modts2020.03.31 03:23:50en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta elektrotechniky a komunikačních technologiícs
dc.contributor.refereeBílek, Michalcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Karel Bartušek, DrSc. (předseda) Ing. Bohuslav Res, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Ovsík (člen) Ing. Jiří Libich, Ph.D. (člen)cs
but.defenceJaký je vliv jemnosti sítě na celkový čas simulace? Na základě jakých kritérií byla zvolena jemnost sítě? Byla nějak analyzována chyba simulaci v závislosti na použité síti? Jaký je hlavní přínos předložené diplomové práce?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programElektrotechnika, elektronika, komunikační a řídicí technikacs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record