Poslední příspěvky

  • Posouzení informačního systému firmy a návrh změn 

    Ludvik, Martin
    Diplomová práca sa zameriava na analýzu súčasného stavu firmy Ing. Jiří Povolný AUTOP z viacerich hladísk. Na základe výsledkov týchto analýz navrhuje vhodné riešenie na vylepšenie súčasného stavu systému. Navrhované a ...
  • Motivace 

    Šmerek, Jakub
    Hlavním tématem diplomové práce je motivace zaměstnanců ve společnosti DCom s. r. o. Předmětem podnikání této společnosti je hlavně vývoj a výroba vlastních zařízení, spolu s příslušenstvím pro bezdrátové komunikační ...
  • Návrh marketingové strategie družstva 

    Úradníková, Nikola
    Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro Brisk, výrobní družstvo. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace družstva. Na základě informací ...
  • Hodnocení managementu podniku a návrhy na jeho zlepšení 

    Hořelková, Daniela
    Diplomová práce „ Hodnocení managementu podniku a návrhy na jeho zlepšení“ se zabývá problematikou komunikace managemetu se zaměstnanci. Cílem práce je rozpoznat klíčové problémy a navrhnout řešení pro jejich odstranění. ...
  • Návrh marketingové strategie družstva 

    Úradníková, Nikola
    Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro Brisk, výrobní družstvo. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace družstva. Na základě informací ...
  • Posouzení informačního systému firmy a návrh změn 

    Ludvik, Martin
    Diplomová práca sa zameriava na analýzu súčasného stavu firmy Ing. Jiří Povolný AUTOP z viacerich hladísk. Na základe výsledkov týchto analýz navrhuje vhodné riešenie na vylepšenie súčasného stavu systému. Navrhované a ...
  • Marketingova strategie firmy Turkish Airliners 

    Fritsch, Daniel
    Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii Turkish Airlines, který je nejlepší evropský letecký dopravce s jeho hlavní základnou v Istanbulu na letišti Atatürk. Práce taktéž zahrnuje rozbor leteckého průmyslu ...
  • Aplikace metody diskontovaného peněžního toku při hodnocení investičního projektu malého ruského podniku 

    Reznichenko, Nadezda
    The aim of the thesis is the determination of investment cash flows generated from Finnish market development activities of a selected Russia-based small company, performing investment valuation using discounted cash flow ...
  • Návrh marketingové strategie vybrané firmy 

    Kruljacová, Anna
    Diplomová práca sa zaoberá návrhom marketingovej stratégie vybranej spoločnosti. Návrh bol realizovaný na základe požiadavok start-up spoločnosti, ktorá sa zaoberá predovšetkým vývojom softvéru, chce expandovať do zahraničia ...
  • Návrh projektu a využití metodiky projektového managementu 

    Luhanová, Mária
    Diplomová práca je zameraná na aplikáciu metód a nástrojov Projektového manažmentu vrámci projektu Ples VUT. Kapitola 1 skúma teoretické základy Projektového manažmentu a jeho metód. Kapitola 2 analyzuje súčasný stav, ...
  • Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod 

    Mačto, Daniel
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybraného podnikatelského subjektu. Na základě zkoumaných analytických metod vnějšího a vnitřního prostředí podniku je zhodnocena celková situace podniku. V závěru práce jsou uvedeny ...
  • Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci 

    Hubáček, Robin
    Diplomová práce řeší problematiku sociálních medií v marketingové komunikaci vybrané společnosti. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace na sociálních sítích dané společnosti a navrhnout nové ...
  • Marketingové strategie vybrané firmy 

    Svatý, Marek
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem mezinárodní marketingové strategie pro anglickou společnost Gourmet Burger Kitchen, která by ráda expandovala na zahraniční trhy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část ...
  • Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod 

    Lucký, Jakub
    Cílem diplomové práce je analýza podnikatelského subjektu Moravia IT s.r.o., která se zabývá především lokalizací softwaru, testováním a příbuzné inženýrské činnosti. Pro zhodnocení společnosti jsou vybrány externí a interní ...
  • Analýza potencionální expanse Kofoly do Německa 

    Vrana, Pavel
    Účelem této práce je analyzovat potenciální expanzi Kofoly, ČeskoSlovensko a.s. do Německa a poskytnout doporučení na základě výzkumu a literatury. Autor bude analyzovat odvětví nealkoholických nápojů a podnikatelský ...
  • The Analysis of the Affiliate System in a Chosen Company and Proposals for its Improvements 

    Mesík, Vladimír
    Diplomová práca sa zaoberá províznym marketingom vo vybranej spoločnosti. Poukazuje na špecifiká a fungovanie Českého affiliate trhu a porovnáva teoretické poznatky so skutočnosťou. Hlavným prínosom práce je komplexný návrh ...
  • Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness 

    Tesařová, Mariana
    Předložená diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptů značky sloužící k rozvoji konkurenceschopnosti produktu instituce vysokoškolského vzdělávání, konkrétně studijního oboru “Entrepreneurship and Small Business ...
  • Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod 

    Náplavová, Anna
    Diplomová práce se zaměřuje na komplexní analýzu vybraného podniku NAVZAS s.r.o. Pomocí stanovených analytických metod zkoumajících interní a externí prostředí podniku je zhodnocena celková situace podniku. Současná finanční ...
  • Development of Competitiveness of Company 

    Číhalová, Kateřina
    The main aim of thesis is to design a viable branding strategy for a company. The theoretical part consists of interpretation of branding and strategic brand management. The analytical part examines brand building strategy ...
  • Kritická analýza vstupu české energetické společnosti na trh na Slovensku 

    Pekárek, Ondřej
    Práce se za pomocí podrobné analýzy odvětví charakterizuje doporučení malým společnostem působících v segmentu distribuce elektrické energie zajímající strategii vstupu společnosti na trh v zahraničí. Nejdůležitější část ...

Zobrazit další