Show simple item record

Communication Mix of the selected Clothing Company

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorPopovyčová, Alexandracs
dc.date.accessioned2018-10-21T21:25:16Z
dc.date.available2018-10-21T21:25:16Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationPOPOVYČOVÁ, A. Komunikační mix vybrané oděvní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other103080cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/67604
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na návrhy na zlepšení komunikačního mixu oděvní společnosti H&M CZ, s.r.o. Návrhy jsou provedené na základě zpracované analýzy. Hlavním cílem je posouzení stávající situace komunikačního mixu společnosti, která se profiluje jako prodejce módního oblečení. Na základě zjištěných dat jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení a zkvalitnění stávajícího komunikačního mixu a následně k možnému zvýšení tržeb a zisku.cs
dc.description.abstractBachelor thesis focuses on proposals of improvements on clothing company’s communication mix. Suggestions are made on base of the analysis. The main goal is to evaluate current state of communication mix of H&M, which profiles itself as a company selling fashion clothing. Recommendations are made from obtained data with focus on improvements on the current communication mix and proposed suggestions could lead to increase in sales and profits in the future.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectHennes & Mauritzcs
dc.subjectmódacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectHennes & Mauritzen
dc.subjectfashionen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectpromotionen
dc.titleKomunikační mix vybrané oděvní společnostics
dc.title.alternativeCommunication Mix of the selected Clothing Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-20cs
dcterms.modified2017-06-21-12:54:15cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid103080en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 14:09:46en
sync.item.modts2020.03.30 13:27:48en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereePlšek, Jaroslavcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Markéta Marcolová Klímková, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno další otázky: doc. Meluzín - Co znamená ve slabých stránkách "okopírování oděvů"? Zvážila jste strategii snížení ceny a prodání většího množství (přínosy)? Jaký je podíl tržeb v kamenných obchodech a přes internet? - zodpovězeno dr. Smolíková - Jak se spolupráce s youtubery projeví v nákladech? Uvažovala jste změnu povědomí o značce (z pohledu, kde se šijí)? - zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record