Show simple item record

Marketing Strategy of a Company

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírcs
dc.contributor.authorJobeková, Renatacs
dc.date.accessioned2019-05-17T01:23:34Z
dc.date.available2019-05-17T01:23:34Z
dc.date.created2009cs
dc.identifier.citationJOBEKOVÁ, R. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.cs
dc.identifier.other18778cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/6792
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro výrobce obuvi. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší prodeje výrobků firmy. V návrhové části jsou vytčeny cíle firmy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodejů a splnění cílů.cs
dc.description.abstractThis Master´s thesis deals with the proposition of marketing strategy for producer. Based on theoretical assumptions and analysis of the conditions the firm stands at present, marketing strategy was designed. It should guarantee realizations of the larger sales. In the practical part analyses are put together and evaluated. Afterwards the suggestions and recommendations are offered. They should secure the increase of sales of firm´s product.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleNávrh marketingové strategie pro firmucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of a Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2009-06-11cs
dcterms.modified2009-09-04-11:45:02cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid18778en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 08:56:26en
sync.item.modts2020.04.01 01:46:41en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeMaštera, Františekcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeIng. Miroslav Čáslavský (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (člen) Mgr. Martina Bobalová, Ph.D. (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record