Zobrazit minimální záznam

Company Marketing Strategy

dc.contributor.advisorSchüller, Davidcs
dc.contributor.authorHaščáková, Veronikacs
dc.date.accessioned2018-10-21T21:25:16Z
dc.date.available2019-06-20cs
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationHAŠČÁKOVÁ, V. Marketingová strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other101633cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/67944
dc.description.abstractPredmetom tejto bakalárskej práce je analýza súčasnej situácie vybraného podniku a následne návrh marketingovej stratégie, prostredníctvom ktorej by podnik mal dosiahnuť stanovené ciele.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis is the analysis of the current situation in a chosen company and subsequently the proposal of marketing strategy by means of which the company should achieve set goals.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsPřístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 2 roku/letcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová stratégiacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleMarketingová strategie podnikucs
dc.title.alternativeCompany Marketing Strategyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-20cs
dcterms.modified2017-06-21-12:54:10cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid101633en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.03.20 12:29:30en
sync.item.modts2019.03.12 23:08:31en
dc.contributor.refereeŽelinský, Petercs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam