• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozvoj obchodních aktivit podniku na trhu domácí automatizace a regulace

Development of Business Activities of Company on the Market of Home Automation and Regulation

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (3.957Mb)
review_103470.html (12.98Kb)
Autor
Svobodová, Sára
Vedoucí práce
Zich, Robert
Oponent
Škorpík, Adam
Klasifikace
C
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
V bakalárskej práci sa zaoberám návrhmi na rozvoj obchodných aktivít českej spoločnosti Faster CZ spol. s r.o., ktorá pôsobí na globálnom trhu domácej automatizácie a regulácie. Predmetom podnikania je výroba a predaj riadiacich jednotiek. Návrhy sú zamerané na opatrenia smerujúce k posilneniu marketingových činností, rozvoju značky a zlepšeniu zákazníckych vzťahov na trhu B2C. Na základe uskutočnených analýz vymedzím pozíciu podniku na trhu, definujem potenciál pre rozvoj podniku na zvolenom trhu a navrhnem konkrétne činnosti smerujúce k rozvoju obchodných aktivít.
 
In the Bachelor’s thesis, I deal with assessment and sugestion on expanding business aktivity of Czech Republic based company Faster CZ,spol.s r.oo, that is producing to the Home automation and Regulation global market. The scope of business is production and resale of control units. The sugestions aim on reinforcing the marketing activities, brand development and improvement of customer relationships on the B2C market. Based on the analysis, I define the position of the company on the market as well as the potential for future development in the framework of certain market and then I define specific activities pointing to improve the business activities.
 
Klíčová slova
Obchod, obchodné aktivity, trh, segmentácia trhu, marketingový mix, See-Think-Do-Care koncept, propagačný kanál, Commerce, business activities, market, market segmentation, marketing mix, See-Think-Do-Care concept, promotional channel
Jazyk
slovenština (Slovak)
Studijní obor
Manažerská informatika
Složení komise
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Václav Sedláček, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Štefan Štepník (člen) Mgr. Eva Michalíková, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2017-06-21
Průběh obhajoby
otázky vedoucího: odpovězeno otázka oponenta: odpovězeno dr. Dydowicz: Navrhujete zlepšení webu, co to přinese společnosti? odpovězeno doc. Sedláček: Pracujete v dané společnosti? odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/68069
http://hdl.handle.net/11012/189432
Zdrojový dokument
SVOBODOVÁ, S. Rozvoj obchodních aktivit podniku na trhu domácí automatizace a regulace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Kolekce
  • 2017 [434]
Citace PRO


Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV