• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozvoj obchodních aktivit podniku na trhu domácí automatizace a regulace

Development of Business Activities of Company on the Market of Home Automation and Regulation

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.957Mb)
review_103470.html (12.98Kb)
Author
Svobodová, Sára
Advisor
Zich, Robert
Referee
Škorpík, Adam
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
V bakalárskej práci sa zaoberám návrhmi na rozvoj obchodných aktivít českej spoločnosti Faster CZ spol. s r.o., ktorá pôsobí na globálnom trhu domácej automatizácie a regulácie. Predmetom podnikania je výroba a predaj riadiacich jednotiek. Návrhy sú zamerané na opatrenia smerujúce k posilneniu marketingových činností, rozvoju značky a zlepšeniu zákazníckych vzťahov na trhu B2C. Na základe uskutočnených analýz vymedzím pozíciu podniku na trhu, definujem potenciál pre rozvoj podniku na zvolenom trhu a navrhnem konkrétne činnosti smerujúce k rozvoju obchodných aktivít.
 
In the Bachelor’s thesis, I deal with assessment and sugestion on expanding business aktivity of Czech Republic based company Faster CZ,spol.s r.oo, that is producing to the Home automation and Regulation global market. The scope of business is production and resale of control units. The sugestions aim on reinforcing the marketing activities, brand development and improvement of customer relationships on the B2C market. Based on the analysis, I define the position of the company on the market as well as the potential for future development in the framework of certain market and then I define specific activities pointing to improve the business activities.
 
Keywords
Obchod, obchodné aktivity, trh, segmentácia trhu, marketingový mix, See-Think-Do-Care koncept, propagačný kanál, Commerce, business activities, market, market segmentation, marketing mix, See-Think-Do-Care concept, promotional channel
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Manažerská informatika
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Václav Sedláček, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Štefan Štepník (člen) Mgr. Eva Michalíková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-21
Process of defence
otázky vedoucího: odpovězeno otázka oponenta: odpovězeno dr. Dydowicz: Navrhujete zlepšení webu, co to přinese společnosti? odpovězeno doc. Sedláček: Pracujete v dané společnosti? odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/68069
http://hdl.handle.net/11012/189432
Source
SVOBODOVÁ, S. Rozvoj obchodních aktivit podniku na trhu domácí automatizace a regulace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO


Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV