• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Experimentální softwarový hudební nástroj

Experimental software musical instrument

Thumbnail
View/Open
Posudek-Vedouci prace-Posudek vedouciho praceZuzana Capandova.pdf (128.8Kb)
appendix-1.rar (1.035Mb)
final-thesis.pdf (1.148Mb)
review_101929.html (2.929Kb)
Author
Čapandová, Zuzana
Advisor
Dlouhý, Dan
Referee
Říha, Kamil
Grade
A
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/68247
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/68247
http://hdl.handle.net/11012/68247
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce se zabývá realizací experimentálního elektroakustického softwarového hudebního nástroje s netradičním způsobem bezkontaktního ovládání parametrů zvukového signálu pomocí pohybového senzoru Kinect. Software je realizován v jazyce C# s využitím knihovny NAudio.
 
This thesis focuses on realization of experimental electroacoustic software musical instrument, which uses non-contact sound parameters control via Kinect XBOX ONE motion sensor. The software is developed in C# using the NAudio open source library.
 
Keywords
Syntezátor, nelineární tvarování, hudba a pohyb, proměnná přenosová funkce, C# syntezátor, knihovna NAudio, Kinect a hudba, Synthetizer, nonlinear shaping, music and movement, dynamic transfer function, C# synthetizer, NAudio library, Kinect and music
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Audio inženýrství
Composition of Committee
doc. Ing. MgA. Mgr. Dan Dlouhý, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Pavel Rajmic, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ladislav Káňa (člen) doc. Ing. Petr Sysel, Ph.D. (člen) MgA. Lukáš Nábělek (člen)
Date of defence
2017-06-21
Process of defence
1. Uveďte přesné vzorce přepočtů souřadnic definovaných postavou na parametry generovaného zvuku a tyto vzorce teoreticky odůvodněte. 2. V nákresu skeletonu generovaného nástrojem Kinect přehledně shrňte vliv pozice příslušných bodů na parametry generovaného zvuku.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/68247
Source
ČAPANDOVÁ, Z. Experimentální softwarový hudební nástroj [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2017.
Collections
  • 2017 [398]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV