Experimentální softwarový hudební nástroj
Experimental software musical instrument

Author
Advisor
Dlouhý, DanReferee
Říha, KamilGrade
AAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/68247Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/68247
http://hdl.handle.net/11012/68247
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá realizací experimentálního elektroakustického softwarového hudebního nástroje s netradičním způsobem bezkontaktního ovládání parametrů zvukového signálu pomocí pohybového senzoru Kinect. Software je realizován v jazyce C# s využitím knihovny NAudio. This thesis focuses on realization of experimental electroacoustic software musical instrument, which uses non-contact sound parameters control via Kinect XBOX ONE motion sensor. The software is developed in C# using the NAudio open source library.
Keywords
Syntezátor, nelineární tvarování, hudba a pohyb, proměnná přenosová funkce, C# syntezátor, knihovna NAudio, Kinect a hudba, Synthetizer, nonlinear shaping, music and movement, dynamic transfer function, C# synthetizer, NAudio library, Kinect and musicLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Audio inženýrstvíComposition of Committee
doc. Ing. MgA. Mgr. Dan Dlouhý, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Pavel Rajmic, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ladislav Káňa (člen) doc. Ing. Petr Sysel, Ph.D. (člen) MgA. Lukáš Nábělek (člen)Date of defence
2017-06-21Process of defence
1. Uveďte přesné vzorce přepočtů souřadnic definovaných postavou na parametry generovaného zvuku a tyto vzorce teoreticky odůvodněte. 2. V nákresu skeletonu generovaného nástrojem Kinect přehledně shrňte vliv pozice příslušných bodů na parametry generovaného zvuku.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/68247Source
ČAPANDOVÁ, Z. Experimentální softwarový hudební nástroj [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2017.Collections
- 2017 [398]