• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu

Alterations music club, taking account of marketing requirements and their impact on the operation and its effectiveness

Thumbnail
View/Open
Posudek-Oponent prace-39650.pdf (247.0Kb)
Posudek-Vedouci prace-39649.pdf (237.7Kb)
appendix-1.zip (17.92Mb)
final-thesis.pdf (5.530Mb)
review_105223.html (1.521Kb)
Author
Pelčák, Svatopluk
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Budíková, Michaela
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem bakalářské práce je aplikovat znalosti z oblasti stavebního řízení a ekonomiky do oblasti marketingu a podnikového plánování. V teoretické části jsou specifikovány základní marketingové znalosti pro přípravu marketingového plánu. Praktická část práce je zaměřena na výběr optimálního zaměření klubu (jemu odpovídajícímu dispozičnímu řešení) na základě marketingového výzkumu poptávky. Finální fáze se zabývá následným návrhem marketingového plánu korelujícího s vizí klubu.
 
The goal of Bachelor’s thesis is application of knowledge from areas of construction management and economy into marketing and business planning of service. In the theoretic part of the thesis, there are specifications of basic marketing knowledge for creating of marketing plan and major differences of service marketing. Practical part is directed on selection of optimal focus for the club (and it’s appropriate dispositional solution) based on marketing research of public demand. Final part of the thesis deals with following suggestions of marketing plan, in correlation with club’s direction and vision.
 
Keywords
Marketing, marketing služeb, marketingový výzkum, rekonstrukce hudebního klubu, Marketing, service marketing, marketing research, layout proposal of music club
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
Date of defence
2017-06-15
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/68671
Source
PELČÁK, S. Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2017.
Collections
  • 2017 [627]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV