Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu
Alterations music club, taking account of marketing requirements and their impact on the operation and its effectiveness

Author
Advisor
Dohnal, RadekReferee
Budíková, MichaelaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem bakalářské práce je aplikovat znalosti z oblasti stavebního řízení a ekonomiky do oblasti marketingu a podnikového plánování. V teoretické části jsou specifikovány základní marketingové znalosti pro přípravu marketingového plánu. Praktická část práce je zaměřena na výběr optimálního zaměření klubu (jemu odpovídajícímu dispozičnímu řešení) na základě marketingového výzkumu poptávky. Finální fáze se zabývá následným návrhem marketingového plánu korelujícího s vizí klubu. The goal of Bachelor’s thesis is application of knowledge from areas of construction management and economy into marketing and business planning of service. In the theoretic part of the thesis, there are specifications of basic marketing knowledge for creating of marketing plan and major differences of service marketing. Practical part is directed on selection of optimal focus for the club (and it’s appropriate dispositional solution) based on marketing research of public demand. Final part of the thesis deals with following suggestions of marketing plan, in correlation with club’s direction and vision.
Keywords
Marketing, marketing služeb, marketingový výzkum, rekonstrukce hudebního klubu, Marketing, service marketing, marketing research, layout proposal of music clubLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Management stavebnictvíComposition of Committee
Date of defence
2017-06-15Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/68671Source
PELČÁK, S. Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2017.Collections
- 2017 [627]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...