Těhlice vozu kategorie Formule SAE
Wheel Hub Carrier for car of Formule SAE
Autor
Vedoucí práce
Svída, DavidOponent
Ramík, PavelKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem přední a zadní těhlice vozu kategorie Formule SAE. Obsahuje základní konstrukční návrh, kontrolu šroubového spojení a výpočet zatížení počítačovým programem. Hlavními cíli této práce je optimalizace mechanického návrhu a následná realizace výroby daných součástí a jejich praktické využití v závodním voze. This thesis deals with a mechanical design of a front wheel hub carrier and a rear wheel hub carrier for Formula SAE. It contains the main design as well as the control of a screw and computer loading solve process. The essential objectives of this thesis are the optimization of the mechanical design and following manufacturing of desired parts and their practical usage in a Formula SAE race car.
Klíčová slova
Formule SAE, přední těhlice, zadní těhlice, tuhost šroubu, tuhost spojovaných součástí, konstanta šroubového spoje, rozchod kol, zális kola, odklon kola, síly v těhlici, Formula SAE, front wheel hub carrier, rear wheel hub carrier, screw stiffness, joint stiffness, screw joint constant, wheel spacing, wheel camber, hub carrier forcesJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Dopravní a manipulační technikaSložení komise
prof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) prof. RNDr. Ing. Josef Nevrlý, CSc. (člen) doc. Ing. Ivan Mazůrek, CSc. (člen) doc. RNDr. Karel Pellant, CSc. (člen) Ing. Miroslav Lukeš (člen)Termín obhajoby
2008-06-09Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/6902Zdrojový dokument
VYMAZAL, R. Těhlice vozu kategorie Formule SAE [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.Kolekce
- 2008 [523]